شناسهٔ خبر: 12297878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبــــر

صاحب‌خبر -

 موحدي کرماني:

حرف آخر را رهبري مي‌زند و بعد از آن کسي حق ندارد نظري بدهد

خطيب موقت نماز جمعه تهران گفت: به افراد لاابالي تذکر مي‌دهم که بدانيد تمام کارهاي زشت شما تحت نظر پليس سري است و با شما به مناسب‌ترين نحو برخورد خواهد شد.

به گزارش ايسنا، آيت‌ الله محمد علي موحدي کرماني در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با اشاره به نزديکي فصل تابستان و مشاهده مواردي از بد حجابي اظهار کرد: فصل تابستان نزديک است و از مردم شريف و نجيب ايران و به ويژه استان تهران انتظار مي‌رود پوشش اسلامي را رعايت کنند و نيروي انتظامي نيز هزاران مامور نامحسوس را به کار گرفته است و با روش‌هاي بسيار متين، ارزنده و حساب شده و با مراعات تمام شرايط امر به معروف و نهي از منکر به اين موضوع توجه خواهد کرد.

وي با بيان اينکه کساني که بي‌حجاب هستند و يا کشف حجاب مي‌کنند مي‌خواهند به نظام دهن کجي کنند اظهار کرد: به اعتقاد من کساني که مي‌خواهند به نظام دهن کجي کنند بي‌حجابي و يا کشف حجاب مي‌کنند من برخي از اين صحنه‌ها را ديده‌ام و خجالت کشيد‌ام و قطعا اين وظيفه نيروي انتظامي است که با گناه علني برخورد کند و اگر برخورد نکند خودش گناهکار است.

خطيب نماز جمعه تهران تاکيد کرد: به افراد لاابالي تذکر مي‌دهم که بدانيد تمام اعمال زشت شما تحت نظر پليس سري است و با شما به مناسب‌ترين نحو برخورد خواهد شد.

خطيب موقت نماز جمعه تهران با تاکيد بر اينکه حرف آخر را رهبري مي‌زند و بعد از آن کسي حق ندارد نظري بدهد اظهار کرد: در مسائلي چون نماز، روزه و حج مسلمانان اختيار دارند که مقلد مراجع مختلف تقليد باشند اما در مسائل مربوط به حکومت و مواضع سياسي دفاعي و اجتماعي و نيز مقاومت در برابر دشمنان همه چه شيعه و چه سني بايد مطيع رهبري باشند و رهبري نيز موظف است با مردم مشورت کند و اين را قانون نيز مشخص کرده اما در نهايت تصميم نهايي با خود رهبري است.

برچسب‌ها:

نظر شما