شناسهٔ خبر: 12286557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد؛

تشکیل ساختار اداری پلیس راه تربت حیدریه به مشهد/ 100 کشته در تلفات جاده ای منطقه تربت حیدریه

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از تصویب و تشکیل ساختار اداری درجه یک پلیس راه تربت حیدریه به مشهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، سرهنگ هادی امیدوار در کارگروه تخصصی ترافیک منطقه تربت حیدریه با بیان این مطلب افزود: با توجه به فقدان ساختار اداری پلیس راه در محورهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد، پوشش ترافیکی در این منطقه به فقر رسیده بود و لذا ساماندهی پلیس راه این منطقه با پیگیری های مستمر به نتیجه رسیده و ساختار اداری آن در سازمان پلیس راهور کشور تصویب و بعنوان پلیس راه درجه یک ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: محورهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد از موقعیت استراتژیکی بالای برخوردار است و ساماندهی پلیس راه یکی از اولویت های ما در سال جاری می باشد و امیدواریم تا پایان امسال این اقدام مهم به پایان برسد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اظهار کرد: 5 هزار متر زمین در مقابل کارخانه کاشی تربت حیدریه با اعتباری حدود 15 میلیارد ریال برای تشکیل ساختار اداری درجه یک پلیس راه تربت حیدریه به مشهد اختصاص یافته و انتظار داریم با توجه به اینکه سازه آن آماده است، این کار تا پایان سال 95 به اتمام برسد.

امیدوار گفت: تلفات جاده ای  یک سال گذشته در محورهای مواصلاتی منطقه تربت حیدریه شامل؛ کاشمر، رشتخوار، مه ولات، زاوه و تربت حیدریه به مشهد 100 کشته بوده و لذا این نیاز را ایجاد کرد تا اهتمام ویژه ای به کیفیت مباحث ترافیکی در این محورها داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تلفات جاده ای ایام نورز منطقه تربت حیدریه را 11 نفر عنوان و بیان داشت: طبق بررسی کارشناسان مهمترین دلیل تلفات جاده ای در این منطقه انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم ذکر شده و همچنین عواملی از قبیل سرعت غیر مجاز بر دلایل خطای انسانی تلفات حاده ای صحه گذاشته است.

وی اذعان کرد: در 20 روز تعطیلات نوروزی 850 هزار وسایل نقلیه از این منطقه عبور کرده و میانگین روزانه  آن 16 هزار دستگاه و در اوج ترافیک 24 هزار دستگاه بوده است.

کارگروه تخصصی ترافیک منطقه تربت حیدریه با حضور فرمانداران، روسای اداره راه و شهرسازی و فرماندهان پلیس راههای تربت حیدریه، رشتخوار، زاوه و مه ولات پیش از ظهر امروز در تربت حیدریه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما