شناسهٔ خبر: 12252284 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیش بینی بارش برف و باران در آذربایجان غربی از روز یکشنبه

ارومیه- ایرنا- رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: نقشه های پیش بینی و پیش یابی بیانگر ورود سامانه بارشی از فردا یکشنبه به استان است.

صاحب‌خبر -

مهدی صابری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی الگوهای پیش یابی نشان دهنده عبور امواج ناپایدار از بعد از ظهر روز یکشنبه و اوایل وقت روز دوشنبه 16 فروردین ماه از استان است که سبب افزایش ابر، وزش باد گاهی شدید و بارش باران و بارش برف در مناطق سردسیر خواهد شد.
وی اظهار کرد: شدت بارش ها در مناطق شمالی استان پیش بینی می شود.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: هوای استان در روز شنبه قسمتی ابری گاهی توام با وزش باد، روز یکشنبه از بعد از ظهر همراه با وزش باد و در شمال و مرکز استان همراه با برف و باران، روز دوشنبه نیز نیمه ابری، در شمال و مرکز آذربایجان غربی همراه با بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر خواهد بود.
وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان چالدران سردترین شهر و خوی گرمترین شهر استان بوده دمای مرکز استان ارومیه نیز بین یک درجه سانتیگراد زیر صفر و 11 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی در سال جدید شاهد بارندگی های مطلوبی بوده است و شهروندان این استان در اغلب روزهای سال نو شاهد بارش برف و باران بودند.
7125/1905

نظر شما