شناسهٔ خبر: 1220772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

يک دقيقه سکوت به ياد معدني در ديدار ايران و آرژانتين

در صورت موافقت کميته کنترل مسابقات واليبال قهرماني مردان جهان، ديدار دو تيم ايران و آرژانتين در روز پنج شنبه 20 شهريورماه با يک دقيقه سکوت براي زنده ياد حسين معدني آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

تيم ملي واليبال ايران پنج شنبه در دومين بازي مرحله دوم رقابت هاي قهرماني جهان از ساعت 16:40 دقيقه به وقت بيدگوشچ و 19:10 دقيقه به وقت تهران در بازي حساسي مقابل آرژانتين قرار مي گيرد.

مسئولان تيم ملي واليبال ايران درخواستي به کميته کنترل اين مسابقات داده اند مبني بر اينکه همزمان با چهلمين روز درگذشت حسين معدني مربي فقيد تيم ملي واليبال، ديدار دو تيم ايران و آرژانتين با يک دقيقه سکوت آغاز شود.

با اين حساب و در صورت موافقت کميته کنترل بازي به جاي 16:40 ، 16:41 دقيقه به وقت بيدگوشچ و 19:11 دقيقه به وقت تهران شروع مي شود.

تيم ملي واليبال ايران روز چهارشنبه در نخستين ديدار خود در مرحله دوم رقابت هاي قهرماني جهان به مصاف استراليا مي رود.

نشست خبري سرمربيان و کاپيتان تيم هاي حاضر در دور دوم مسابقات واليبال قهرماني جهان ظهر امروز (سه شنبه) برگزار مي شود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوي کميته اجرايي هجدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان جهان، نشست هاي خبري سرمربيان و کاپتتان ها بعد از جلسه تکنيکال ميتينگ آغاز مي شود.

سرمربيان و کاپيتان تيم هاي آرژانتين و فرانسه از ساعت 12:45 دقيقه به وقت بيد گوشچ ،15:45 دقيقه به وقت تهران در نشست خبري شرکت مي کنند. بعد هم درساعت 13:45 به وقت بيد گوشچ و 16:45 به وقت تهران نوبت سرمربيان و کاپيتان هاي ايران و استرالياست.

رنگ پيراهن تيم ملي واليبال در چهار مسابقه دور دوم قهرماني جهان مشخص شد.

تيم ملي واليبال ايران فردا (چهارشنبه) در اولين مسابقه دور دوم خود که برابر استراليا برگزار مي شود، با پيراهن سفيد به زمين مي رود.

اين تيم در دو مسابقه مقابل آرژانتين و لهستان قرمز مي پوشد و بالاخره در آخرين بازي دور دوم با پيراهن سرمه اي به مصاف صربستان خواهد رفت.

نظر شما