شناسهٔ خبر: 1219063 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نتیجه حمایت همه جانبه ایران از مردم فلسطین

حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی دولت و ملت ایران از جبهه مقاومت، در سایه سکوت و حمایت غرب و برخی دولت های عربی از جنایت های رژیم صهیونیستی، امیدواری را به ملت و مقاومت فلسطین در غزه برای ایستادگی و پایداری تا تحقق همه اهداف اش هدیه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این حمایت ها و پیام سردار سرلشکر قاسم سلیمانی که بر اصرار ایران برای کمک به ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد، برای فلسطینی های مظلوم یک( اتفاق گذرا) نیست و حتی سکوت برخی دولت های عربی در قبال جنایات وحشیانه ماشین مرگ صهیونیست ها را که به زنان، کودکان و سالخوردگان بی گناه هم رحم نمی کند، معنادار کرده است.
ایران غزه
مراد السودانی، نویسنده و ادیب فلسطینی تاکید کرد: تفاوت ها را به خوبی احساس می کنیم، امروز آمریکا و هم پیمانان غربی آن و نیروهای استعماری و جاسوس های آنها در کشورهای عربی و وحشی های آدم نما درصددند به نام اسلام هر موجود زنده و یا عامل حیاتی را به بهانه ها و توجیهات مختلف و تحت نام ها و تشکیلات گوناگون نابود کنند، ایران از ملت و مقاومت فلسطین حمایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: جنایات این آدم نماها از تعالیم و آموزه های اسلام به دور است و تنها هدف آنها مشوش کردن چهره اسلام و ضربه زدن به فرهنگ عربی و اسلامی است و این جنایتکاران سکوت کرده و چشم های خود را بر روی وحشی گری ها و تجاوزهای اشغالگران صهیونیست که با بیش از 80 هزار نظامی برای حمله به غزه لشکر کشی کرده اند، بسته اند.

السودانی اضافه کرد: نیروهای استعماری و در راس آنها آمریکا که از تروریسم جهانی حمایت می کنند، دست جانی های صهیونیست را برای جنایت و قتل عام در غزه محاصره شده و کرانه باختری اشغال شده باز گذاشته اند و به آنها اجازه داده اند تا در هر مکان و هر زمانی که خواستند بازی های کودکان مظلوم غزه را به خاک و خون بکشند و رویاهای آنها را پریشان کنند.

این نویسنده فلسطینی تصریح کرد: ملت فلسطین از سال 1982 میلادی تاکنون بارها مورد هجمه ماشین جنگی وحشی صهیونیست ها قرار گرفته و ملت و مقاومت لبنان هم با این درد و رنج ما آشنایی کامل دارند.

وی گفت: صهیونیست های وحشی در کمتر از 6 سال، سه بار به نوار غزه تجاوز کرده و هر بار مرگ، خرابی و ویرانی را بر غزه و اهالی بیگناه اما مقاوم آن که خواستار حقوق و مطالبات خود هستند، تحمیل کرده اند.

السودانی افزود: در این مدت مقاومت با حمایت و اعتماد ملت فلسطین و کمک ها و حمایت های ایران، سوریه و مقاومت اسلامی لبنان توانسته است، ایستادگی کرده و از ذره ذره خاک و حقوق و کرامت خود دفاع کند.

این ادیب فلسطینی اظهارداشت: از آزادگان جهان و ملت ها می خواهیم که بیدار شوند و باردیگر نیروهای خود را برای دفاع از ملت فلسطین بسیج و این سکوت غربی و عربی در قبال جنایت های آشکار و وحشیانه و نسل کشی دشمن صهیونیستی را رسوا کنند و اجازه ندهند که این دشمن خانه ها را در غزه بر سرصاحبانشان خراب کند و خون های بیشتری بویژه کودکان بی گناه را بریزد.

مواضع و اعلام حمایت های ایران از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین، با اهتمام گسترده ملت فلسطین در نوار غزه مواجه شده و بسیاری از آنها ، قدردانی خود را از این مواضع و حمایت های مستمر اعلام کردند.

 صائب جندیه  از اهالی منطقه الشجاعیه شهر غزه از دولت های عربی خواست تا با تبعیت از جمهوری اسلامی ایران به ملت مظلوم فلسطین کمک کنند.

وی گفت: کجا هستند علما و مقامات سعودی و مصری تا ببینند در غزه چه می گذرد؟

صائب جندیه افزود: از کمک های همه جانبه ایران از مقاومت فلسطین تشکر می کنیم و اگر نبود این کمک ها امروز مقاومت قادر به دفاع از ملت مظلوم فلسطین در غزه نبود.

خانم « خلود فروانه» هم گفت که رهبری ، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران نه فقط در زمان جنگ که همواره در کنار ملت فلسطین ایستاده و از هرگونه کمکی دریغ نکرده اند.

برابر این گزارش، رسانه های دشمن صهیونیستی، هر روز گزارش هایی را از کمک های همه جانبه ایران از مقاومت و ملت فلسطین منتشر و تاکید می کنند این موشک های بسیار پیشرفته که هر روز ازغزه در این جنگ شلیک می شوند و به اهدافی حتی در تل آویو، حیفا و دیمونا اصابت می کنند، نتیجه این کمک هاست.

رسانه های صهیونیستی اعتراف می کنند در نتیجه کمک های ایران، ملت و مقاومت فلسطین توانسته اند معادله جدیدی را در نبرد با دشمن صهیونیستی رقم بزنند.

برابر این گزارش ها ، کمک های ایران نقشی تعیین کننده و موثر در پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ سال 2012 داشت و تابلوهای تشکر از ایران در خیابان های غزه به زبان های عربی، فارسی، انگلیسی و عبری حاصل آن بود و این سناریو بار دیگر در حال تکرار شدن است.
 

 

 

نظر شما