شناسهٔ خبر: 12138804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش روز:

منچسترسیتی، قرعه مورد علاقه مادریدی ها

هر دو تیم شهر مادرید یعنی رئال و اتلتیکو موفق شدند با برتری بر حریفان خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال با حذف ولفسبورگ و اتلتیکو نیز با حذف بارسلونا موفق شد پای به نیمه نهایی بگذارد. آخرین بار دو فصل پیش این دو تیم همزمان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داشتند. در فصل 2013-2014، رئال در نیمه نهایی به بایرن برخورد کرد و اتلتیکو به چلسی و هر دو با برتری بر حریفانشان به فینال هم رسیدند که در نهایت رئال 4-1 برنده بازی نهایی شد و به لادسیمای معروف خود رسید.

فردا ساعت 14 قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد و مادریدی ها همراه سیتی و بایرن، حریفان خود را خواهند شناخت. هواداران رئال و اتلتیکو هرگز دوست ندارند در این مرحله به یکدیگر برخورد کنند، نتایج نظرسنجی مارکا و آ اس، ثابت کننده این ادعاست.

هر دو تیم ترجیح می دهند در نیمه نهایی با تیم بی تجربه سیتی روبرو شوند. آبی های منچستر برای اولین بار است که پای به این مرحله گذاشته اند. بایرن هم با وجود اینکه در اوج دوران آمادگی خود قرار ندارد، حریفی نیست که رئال و اتلتیکو در انتظارش باشند. هواداران اتلتیکو بیش از هر چیزی مشتاق برخورد با رئال در فینال هستند تا بلکه بتوانند انتقام شکست تلخ لیسبون را از کهکشانی ها بگیرند.


نظر شما