شناسهٔ خبر: 12127833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وداع بارسلونا و صعود بايرن مونيخ به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا

تهران - ايرنا - تيم فوتبال بارسلونا با قبول شكست برابر اتلتيكو مادريد از گردونه رقابتها ليگ قهرمانان اروپا كنار رفت و بايرن مونيخ آلمان با از پيش روي برداشتن بنفيكاي پرتقال به مرحله نيمه نهايي صعود كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ايرنا، دور برگشت از مرحله يك چهارم نهايي اين مسابقات چهارشنبه شب با برگزاري دو ديدار به اتمام رسيد كه در جريان آن اتلتيكو مادريد اسپانيا و بايرن مونيخ آلمان به جمع چهار تيم برتر صعود كردند .
در ورزشگاه ويسنت كالدرون شهر مادريد بارسلونا مدافع عنوان قهرماني در حالي ميهمان اتلتيكو بود كه در ديدار رفت به پيروزي 2 بر1 دست يافته بود،كه در ديدار برگشت اتلتيكو عملكرد بهتري داشت و با گل هاي آنتون گريشمان مهاجم فرانسوي خود به برتري 2 بر صفر رسيد تا در مجموع دو بازي رفت و برگشت به پيروزي 3 بر2 رسيده و به مرحله نيمه نهايي صعود كند.
با اين اوصاف شاگردان لويز انريكه در تيم فوتبال بارسلونا كه طي سه هفته اخير با افتي دور از انتظار و شكست هاي متوالي روبرو شدند در دفاع از عنوان قهرماني ناكام ماندند .
در ديگر ديدار همزمان بنفيكا پرتقال در حالي ميزبان بايرن مونيخ آلمان بود كه ديدار رفت با برتري يك برصفر نماينده آلمان به پايان رسيد.
در ديدار برگشت نتيجه اي بهتر از تساوي 2 بر2 حاصل نشد تا تيم تحت حمايت پپ گوارديولا راهي مرحله نيمه نهايي شد با اين اوصاف رئال مادريد و اتلتيكو مادريد از اسپانيا، بايرن مونيخ آلمان و منچستر سيتي انگليس به مرحله نيمه نهايي صعود كرده و عصر روزجمعه هفته جاري و پس از مراسم قرعه كشي حريفان خود را خواهند شناخت .
شبد * 1528 * 3783 * 1095

نظر شما