شناسهٔ خبر: 12131283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پس از شکست مقابل اتلتیکومادرید و حذف ازلیگ قهرمانان

انریکه: مقصر این شکست من هستم/ داور پنالتی صددرصدی ما را نگرفت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، بارسلونا شب گذشته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفت که با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و به شکل باورنکردنی از دور رقابت‌ها حذف شد.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: من مقصر اصلی در این شکست هستم چون مربی هستم و تمام مسئولیت بر عهده من است. تکرار سناریو حذف ما مقابل اتلتیکو مادرید قابل پیش بینی بود زیرا حریف اصلا دفاعی کار نکرد و با تمام قدرت حمله کرد. در نیمه اول ما مشکلی نداشتیم و بازی با آرامش دنبال می‌شد ولی بارسا در روزهای خوبش نبود. ما در نیمه دوم فرصت‌های زیادی را داشتیم ولی از هیچ کدام از آنها استفاده نکردیم.

وی افزود: به اتلتیکو مادرید تبرک می‌گویم که به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند و برایشان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنم. بارسلونا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید بارها بازی کرده است و برایش عادی است اما این یک واقعیت است که بارسا این روزها افت کرده است و این امری طبیعی است و در فوتبال زیاد زخ می‌دهد. شاگردانم باید در ادامه راه خودشان را پیدا کنند زیرا قهرمانی‌های دیگری را پیش رو داریم.

سرمربی کاتالان‌ها ادامه داد: ما دو هفته پیش یکی از مدعیان قهرمانی بودیم و به این افتخار می‌کنم ولی اکنون شکست خوردیم و باید این شکست را قبول کنیم و منتظر انتقادات باشیم. ما در لالیگا دو بازی پیش رو داریم که باید پیروز شویم تا فصلمان را به خوبی سپری کرده باشیم.

انریکه درباره اینکه این شکست تقصیر مسی است، گفت: در این شکست همه بازیکنان مقصر هستند و مسی نیز یکی از آنها است پس نمی‌توان یک نفر را مقصر دانست.

بازیکن سابق بارسلونا درباره صحنه‌ای که توپ به دست فرناندز در داخل محوطه جریمه خورد ولی داور پنالتی اعلام نکرد، گفت: همه دیدند که توپ در داخل محوطه جریمه به دست بازیکن اتلتیکو خورد.

انتهای پیام/ر

نظر شما