شناسهٔ خبر: 12131203 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پس از پیروزی مقابل بارسلونا

سیمئونه: ما بهترین تیم اروپا هستیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید پس از درخشش شاگردانش در دیدار شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان  اروپا مقابل بارسلونا و حذف دوباره کاتالان‌ها، تیمش را بهترین تیم اروپا توصیف کرد.

سیمئونه پس این دیدار اظهار داشت: در این تیم توانایی بالایی وجود دارد. من 4 سال است که با این تیم کار می‌کنم و روز به روز وضعیت ما بهتر می‌شود. کوکه در این بازی عالی بود و لوئیس حمله می‌کرد. تمام بازیکنان در این دیدار فوق‌العاده عمل کردند. از عملکرد آنها احساس افتخار می‌کنم. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و این امری طبیعی است ولی این تیم من فوق‌العاده است. ما بازی بسیار سختی را پیروز شدیم.

وی افزود: ما در نیمه دوم تصمیم گرفتیم تا با ضد حملات بر حریف فشار بیاوریم زیرا می‌دانستیم آنها تاکتیکشان را تغییر می‌دهند ولی در نیمه دوم نتوانستیم مانند نیمه اول فشار بیاوریم.

سرمربی آرژانتینی ادامه داد و گفت: اتلتیکو بهترین تیم است زیرا تا پایان دقایق از جان و دل مایه می‌گذارد و می‌جنگد. ما هنوز باید خودمان را بهتر کنیم. خوشحالم که لوکاس یب روزهای اوج خود برگشته است. ما در این دیدار مقابل بارسا 180 دقیقه بازی کردیم.

سیمئونه درباره مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت: در نیمه نهایی نیز کار سختی را پیش رو داریم. اما ما قوی هستیم. سیتی باشگاه ثروتمندی است. بایرن و رئال نیز باشگاه بزرگی هستند. ما بهترین تیم کنونی اروپا هستیم.

اتلتیکو در این دیدار توانست با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود و در مجموع بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 بارسا را از دور رقابت‌ها حذف کرد و به مرحله نیمه‌نهایی رسید.

انتهای پیام/ر

نظر شما