شناسهٔ خبر: 12113420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اختصاصی ایسکانیوز؛

پرسپولیس-استقلال ؛ ایستگاه ٨٢ خاص و مهم

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز، در حساس ترین بازی هفته ی بیست و ششم دو تیم پرطرفدار تهرانی در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که شهرآورد امسال رنگ و بوی دیگری دارد و سرشار از حساسیت و هیجان است.

پرسپولیس ؛ پروفسور دانا و کار بلد
شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در ابتدای فصل بخاطر پاره ای از اتفاقات و اشتباهات خود و تیمشان را در وضعیت نابه سامانی می دیدند بعد از هفته ی ششم کاری متحول شدند.
آنان با اندیشه های پروفسور از هفته ی هفتم روند رو به رشد تیمشان را با بازی خوب مقابل فولاد خوزستان در اهواز نوید می دادند.
پرسپولیسی ها پایان نیم فصل اول از انتهای جدول به رتبه ی چهارم با ٢٥ امتیاز صعود کردند و سپس در نیم فصل دوم با ارائه بازی های خوب و تماشاگر پسند و کسب امتیازات مناسب پرسپولیس را به کورس قهرمانی رساند و در صورت پیروزی در بازی حساس جمعه ٩٠٪‏ را پیموده اند.
پرسپولیس جمعه در حالی به مصاف استقلال می رود که از ٣ بازی اخیر خود ٩ امتیاز بدست آورده است و امید زیادی به پیروزی در این بازی دارد.

استقلال ؛ روند نزولی اندیشه های مظلومی
استقلال که با پرویز مظلومی سیر صعودی و خوبی در ابتدای فصل و پیش از دربی دور رفت داشت و خود را به همراه دیگر هم نام خوزستانی از سایرین جدا کرده بود بعد از نمایش نه چندان خوب در دربی سیر نزولی آنها شروع شده و امتیازات را یکی از پی دیگری از دست می دادند.
این از دست دادن امتیازات و همچنین بازی دفاعی و کسل کننده ی استقلال به قدری زیاد شده بود که هواداران آنها هم از اندیشه های مظلومی گله کردند .
استقلالی ها پیش از شهرآورد هشتاد و دوم در سه بازی پایانی خود ٣ تساوی کسب کردند که نتیجه ی خوبی برای آنها تلقی نمی شود.

غایبین دو تیم در شهرآورد ٨٢:
سرخ پوشان پایتخت رضا خالقی فر را به دلیل مصدومیت و کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.
آبی پوشان تهرانی نیز روزبه چشمی و محسن کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند .

پیش بینی هوادارا از بازی :
در پیش بینی های صورت گرفته از نتیجه ی بازی بیش از ٦٠٪‏ هواداران رای به پیروزی تیم پرسپولیس داده اند.

604/602

نظر شما