شناسهٔ خبر: 12112550 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مشاهیر قرائت در مراسم اختتامیه مسابقات مصر تجلیل می‌شوند

گروه بین‌الملل: شماری از مشاهیر درگذشته و در قیدحیات قرائت مصر، فردا، 26 فروردین‌ماه، طی مراسم اختتامیه بیست‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن این کشور تجلیل خواهند شد.

صاحب‌خبر -
مشاهیر قرائت در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن مصر تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «وتو»، رقابت متسابقین در رشته‌های مختلف بیست‌و‌سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مصر، دیروز، 25 فروردین‌ماه به پایان رسید و ریاست کمیته داوران این دوره از مسابقات را «حلمی جمل»، از قاریان برجسته مصر و نائب رئیس اتحادیه قاریان این کشور برعهده داشت.

بنابراین گزارش، مراسم اختتامیه این مسابقات فردا با حضور  «محمد مختار جمعه»، وزیر اوقاف مصر، اعضای هیئت داوران، متسابقین و برخی شخصیت‌های دینی و قرآنی برگزار می‌شود.

همچنین، بخشی از مراسم اختتامیه فردا به تجلیل از مشاهیر قرائت مصر از قاریان کنونی مصر و قاریانی که در قید حیات نیستند، اختصاص خواهد یافت.

بیست‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مصر، روز یکشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه، در سالن اجتماعات شهرک جوانان شهر «شرم الشیخ» واقع در استان سینای جنوبی مصر افتتاح شد؛ این رقابت‌ها به‌همت وزارت اوقاف مصر و با هماهنگی وزارت جوانان و ورزش و استانداری سینای جنوبی مصر برگزار شد.

حدود ۸۰ متسابق از ۶۰ کشور جهان در این مسابقات حاضر بودند و ۱۲ داور بین‌المللی قرآن از کشورهای مصر، عربستان، بحرین، نیجریه، عمان و چاد قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

نظر شما