شناسهٔ خبر: 11989071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران دیابتى کل کشور

509 شعبه اخذی رای در شهرستان قزوین پیش بینی شده است

فرماندار قزوین گفت: با اختصاص 509 شعبه ثابت و سیار در شهرستان قزوین آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم. فرماندار قزوین گفت: با اختصاص 509 شعبه ثابت و سیار در شهرستان قزوین آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ طیب ملکی پور در خصوص اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار برنا اظهارداشت: انتخابات از رویدادهای مهم و سرنوشت ساز کشور است که مردم نقش خود را در مدیریت کشور نشان می دهند و در هر دوره حساسیت های خود را دارد.

ملکی پور بیان کرد: در عرصه انتخابات مقام معظم رهبری چهار مولفه مهم را بعنوان مطالبه مطرح کردند که امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت بود و همه باید این عوامل را مورد توجه جدی قرار دهیم.

فرماندار قزوین یادآورشد: خوشبختانه بستر تامین سه مولفه مهیا شده و امروز همه منتظر مشارکت مردم برای حشور بیشتر از دوره قبل در مرحله انتخابات هستیم تا رئیس جمهوری شایسته و توانمند برای اداره کشور تعیین شود.

ملکی پور اظهارداشت: امروز برای همه مسئولان مشارکت در اولویت اول قرار دارد لذا از همه مردم درخواست می کنیم هم خودشان وارد این مشارکت شوند و هم دیگران را دعوت کنند تا این مرحله از انتخابات را هم جدی بگیرند و پای صندوق های رای حاضر شوند.

509 شعبه اخذی رای در شهرستان قزوین پیش بینی شده است

این مدیر یادآورشد: همه وظیفه داریم دیگران را تشویق و دعوت کنیم که بدانند مشارکت شکوه و عزت جمهوری اسلامی ایران است و به نوعی حمایت از جمهوری اسلامی و دفاع از حق مردم و حقوق مردم و سرعت دادن به پاسخگویی به مطالبات مردم است.

فرماندار قزوین اضافه کرد: هر کسی در این انتخابات بی تفاوت باشد در واقع به خود و آینده کشور آسیب زده و اگر شهید سلیمانی یک جا می گویند اینجا حرم است و برای حفاظت از این حرم باید هم رئیس جمهور و هم نظام اسلامی یک پشتوانه قوی مردمی داشته باشد باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.

وی گفت: مشارکت بالای مردم در این انتخابات موجب دلگرمی دوستان انقلاب و نگرانی و نا امیدی و یاس دشمنان خواهد شد و اگر قرار باشد انقلاب را  در همه عرصه ها ریل گذاری کرده و رو به جلو هدایت کنیم باید در این انتخابات با بصیرت و آگاهی وارد شده و انتخابی در تراز انقلاب داشته باشیم.

ملکی پور در بیان شاخص ها هم اظهارداشت: بایستی فردی را انتخاب کنیم که مثل گذشته فردی خداباور، مخلص و فساد ستیز باشد و به رهبری و انقلاب اعتقاد داشته و در مسیر اعتلای کشور حرکت کند.

آماده برگزاری انتخابات در شهرستان قزوین هستیم

این مدیر در ادامه از آمادگی شهرستان قزوین برای برگزاری انتخابات هم خبرداد و افزود: در شهرستان قزوین هم آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم و با پیگیری مشکلات و آسیب های گذشته تلاش کرده ایم در این مرحله با رفع نواقص جزیی بتوانیم انتخابات را در کمال آرامش و امنیت و رقابت با مشارکت خوب مردم برگزار کنیم.

509 شعبه اخذی رای در شهرستان قزوین پیش بینی شده است

اختصاص 509 شعبه رای در شهرستان قزوین

ملکی پور اضافه کرد: برای مرحله دوم انتخابات  509 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که 116 شعبه سیار و بقیه ثابت است و در این شهرستان شش هزار نفر دست اندرکار و پشتیبان برگزاری این انتخابات هستند.

فرماندار قزوین یادآورشد: در این مرحله نیز فضای سیاسی شهرستان مدیریت می شود و همه امانتدار رای مردم خواهیم بود تا انتخابات با شور و نشاط خاص خود برگزار شود و ما منتظر حضور مردم هستیم.

انتهای پیام

نظر شما