شناسهٔ خبر: 11808712 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

والیبال مربی همسطح ولاسکو می‌خواهد؛

شهنازی: قرارداد وینگادا هنوز قطعی نیست / برنامه‌های ۱۸ فدراسیون را بررسی کردیم

ایلنا: وینگادا یکی از گزینه‌های مورد نظر فدراسیون فوتبال برای تیم امید بود اما برای امضای قرارداد نهایی باید فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک با هم تصمیم بگیرند که چنین صحبتی با کمیته المپیک انجام نشده است.

صاحب‌خبر -

دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد توافق نهایی فدراسیون فوتبال با نلو وینگادای پرتغالی برای سرمربیگری تیم فوتبال امید گفت: هنوز قرار داد این مربی قطعی نشده و تا زمانی که این قرارداد بین طرفین امضا نشده نمی‌توان حضور وینگادا را در تیم امید قطعی دانست.

شاهرخ شهناری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: با وجود اینکه انتخاب سرمربی تیم امید جزو اختیارات فدراسیون فوتبال است ولی برای مذاکرات نهایی مسئولان کمیته ملی المپیک نیز باید نظر مشورتی خود را اعلام کنند.

شهنازی تصریح کرد: وینگادا یکی از گزینه‌های مورد نظر فدراسیون فوتبال برای تیم امید بود اما برای امضای قرارداد نهایی باید فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک با هم تصمیم بگیرند که چنین صحبتی با کمیته المپیک انجام نشده است.

وی با بیان اینکه اساسا مسائل فنی به حیطه اختیارات فدراسیون‌ها مربوط می‌شود و کمیته ملی المپیک در این گونه مسائل دخالت نم‌ کند اظهار داشت: ما تنها نظر مشورتی خود را اعلام می‌کنیم و هدف مان این است تا فدراسیون‌ها بهترین انتخاب را برای تیم های ملی داشته باشند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک یادآور شد: فدراسیون والیبال هم برای انتخاب سرمربی بدنبال گزینه خوب خارجی است و ما هم از نظر آنها استقبال کردیم و خواستیم با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی مربی همسطح ولاسکو برای تیم ملی والیبال استخدام شود.

شهنازی در ادامه به نشست‌های تخصصی با مسئولان فدراسیون‌های ورزشی و بررسی برنامه آنها برای بازی‌های آسیایی اشاره کرد و یادآور شد: جلسات خوبی را با روسا، دبیران و اعضای کادر فنی ۱۸ فدراسیون با چشم‌انداز بازی‌های آسیایی داشتیم و تلاش داریم تا مشکلات فدراسیون‌ها را برای حضور قدرتمند در این مسابقات برطرف کنیم و نقاط ضعف کار رشته‌های ورزشی را کاهش دهیم که در مجموع جلسات بسیار پرباری داشتیم.

نظر شما