شناسهٔ خبر: 1177418 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاروان تدبیر و امید در استان خراسان رضوی؛

رییس جمهوری وارد مشهد مقدس شد

مشهد- ایرنا- رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در هشتمین سفر استانی خود، دقایقی پیش وارد شهر مشهد مقدس شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» عصر شنبه در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، مورد استقبال آیت الله «احمد علم الهدی» امام جمعه مشهد، «علیرضا رشیدیان»استاندار خراسان رضوی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی قرار گرفت.

رییس جمهوری پس از سخنانی کوتاه در این فرودگاه و بازدید از یگان تشریفات مستقر در آن، عازم صحن جامع رضوی شد تا با مردم این استان و زایران بارگاه ملکوتی امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در آستانه ولادت آن امام همام، سخن بگوید.

دیدار با علما و روحانیون، خانواده شهدا و ایثارگران و نیز دیدار با نخبگان و دانشگاهیان و حضور در نشست ظرفیت های توسعه استان از دیگر برنامه های سفر دو روزه رییس جمهوری به مشهد مقدس است.

همچنین قرار است روحانی از نمایشگاه توانمندی های استان خراسان رضوی بازدید کند و در روز یکشنبه نیز به روال برنامه های عادی دولت، ریاست جلسه هیات دولت را در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برعهده بگیرد.

حضور در جلسه شورای اداری استان و پاسخ به پرسش های اصحاب رسانه استان خراسان رضوی هم از دیگر برنامه روحانی در سفر دو روزه به مشهد مقدس است.

رییس دولت تدبیر و امید را برای اولین بار در سفر داخلی، تمامی اعضای هیات دولت همراهی می کنند.

روحانی پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و اردبیل سفر کرده است.

سیام(3)1429**1336

نظر شما