شناسهٔ خبر: 11756632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارشناس مسئول بازرسی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان:

رضایت‌مندی مسافران در ستاد اسکان حاصل تلاش و مدیریت شایسته است

کارشناس بازرسی اداره کل آموزش‌وپرورش استان در حاشیه بازدید از کلاس‌ها و مدارس طرح اسکان گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته حاکی از رضایتمندی مسافران و فرهنگیان پذیرش‌شده است و این مهم حاصل مدیریت شایسته و تلاش مجموعه همکاران در ستاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لوار، کارشناس مسئول اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات آموزش‌وپرورش هرمزگان در گفتگو با خبرنگار  لوار ، اظهار کرد: قانون‌مندی و رعایت نظم و دقت در پذیرش مسافران موجب بهبود عملکرد ستاد اسکان است.

 

یوسف وفا نژاد ملاک پذیرش مسافران فرهنگی و بستگان آن‌ها را منوط به ارائه کارت معتبر دانست که بر اساس سامانه اینترنتی ثبت و قبض آن ارائه می‌گردد.

 

وی با اشاره به اهمیت تکریم معلمان در هنگام پذیرش اظهار کرد: باید با سعه‌صدر نهایت احترام را در اسکان فرهنگیان و مسافران به عمل‌آوریم و از تمام ظرفیت‌های موجود آموزش‌وپرورش بهره ببریم.

 

در این ارزیابی مستندات ستاد اسکان موردبررسی قرار گرفت و با حضور در تعدادی از مدارس با سرایداران و مسافران گفتگو شد.

 

ناصر عسکری زاده مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر نیز با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته و ارائه گزارش از ستاد اسکان ،گفت: از ابتدای شروع به کار این ستاد تاکنون بیش از 800 نفر روز مسافر فرهنگی، کارمند و آزاد موردپذیرش قرارگرفته‌اند.

 

عسکری زاده تصریح کرد: 30 نفر نیروی انسانی همه‌روزه در مدارس و دفتر ستاد از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پذیرش مسافران محترم هستند.

 

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر خاطر نشان  کرد: 100 کلاس درس، سالن‌های ورزشی، مکان‌های سرپوشیده و استفاده از حیاط مدارس جهت برپایی چادر در ایام نوروز به‌منظور ارائه تسهیلات فرهنگیان مورد برنامه‌ریزی قرارگرفته است.

 

فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان بندر خمیر از 28 اسفند 94 شروع و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/رض