شناسهٔ خبر: 11694758 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

با حضور مدیر حوزه های علمیه؛

کتاب «القواعد الفقهیه فی فقه الامامیه» در قم رونمایی شد

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب «القواعد الفقهیه فی فقه الامامیه» تألیف آیت الله حسینی بوشهری عصر امروز در قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مراسم عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین حوزوی و با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در سالن جلسات موسسه انوار طاها قم برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم بیان کرد: از روزی که موسسه انوار طاها راه‌اندازی شد در پی آن بودم اگر خلائی در حوزه وجود داشته و عرصه‌ای هست که می‌شود در آن عرصه کار کرد به آن بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه این کتاب در بردارنده نکاتی است، گفت: اولین نکته این کتاب منهج درسی بودن آن است و سعی شده درس به درس تنظیم شود و شامل تمرین‌ها، خلاصه درس‌ها و تمرین‌هایی برای تحقیق است.

مدیر حوزه‌های علمیه مطرح کرد: در ابتدای هر بحث سعی شده تعریف جامعی از بحث داده شود و سؤالات کلیدی مطرح شده و درس ناظر به پاسخگویی به سؤالات باشد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عباس ابراهیمی مدیرعامل موسسه انوار طاها گفت: موسسه انوار طاها از سال 89 تحت اشراف آیت الله حسینی بوشهری فعالیت خود را در محورهای پژوهش، پاسخ‌گویی، تبلیغ و آموزش آغاز کرد.

وی بیان کرد: با توجه به عنایت آیت الله حسینی بوشهری تلاش شد که این موسسه طلاب جوان و علاقه‌مند در عرصه‌های مختلف را شناسایی کند و فعالیت آن شکلی به خود گیرد که تکرار فعالیت‌ها در سایر مؤسسات نباشد.

انتهای پیام/313/30

نظر شما