شناسهٔ خبر: 11671440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال در شوک از دست دادن یک مربی با اخلاق

فدراسیون والیبال: تغییر زمان بازی سوم فینال لیگ برتر ممکن نیست

تهران - ایرنا - دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: تغییر زمان برگزاری سومین مسابقه فینال لیگ برتر والیبال میان تیم های پیکان و بانک سرمایه امکان پذیر نیست.

صاحب‌خبر -

بر اساس اعلام سازمان لیگ والیبال سومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 16 روز دوشنبه در خانه والیبال تهران بین تیم های پیکان و بانک سرمایه برگزار شود.
هر یک از دو تیم پیش از این در دو بازی مرحله فینال، به یک پیروزی رسیده بودند.
مدیر عامل باشگاه پیکان پس از درگذشت «رضا ابراهیمی» مربی این تیم در نامه ای به فدراسیون والیبال درخواست کرد دیدار سوم مرحله فینال لیگ برتر والیبال میان این تیم و بانک سرمایه پس از تعطیلات نوروز سال 95 برگزار شود.
این باشگاه در نامه خود تاکید کرد که در صورت عدم موافقت با این درخواست، پیکان در مسابقه پایانی فینال لیگ برتر شرکت نمی کند.
به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال، «محمود افشاردوست» دبیر کل فدراسیون والیبال در سخنانی با تسلیت درگذشت «رضا ابراهیمی» به جامعه والیبال کشور گفت: به عنوان عضوی از خانواده والیبال و همبازی آن مرحوم، از درگذشت این مربی غمگین هستم، اما واقعا امکان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر میان دو تیم بانک سرمایه و پیکان در زمان دیگر میسر نیست.
وی گفت: با توجه به نامه مدیر عامل باشگاه پیکان، تیم والیبال این باشگاه از حضور در مسابقه پایانی که قرار است روز دوشنبه برگزار شود، انصراف داده است و درخواست تعویق برگزاری این مسابقه را داده است.
دبیر کل فدراسیون والیبال توضیح داد: اردوی فشرده تیم ملی والیبال ایران از هشتم فروردین ماه آغاز می شود و به همین دلیل امکان برگزاری دیدار نهایی در زمان دیگری فراهم نیست.
افشار دوست افزود: فدراسیون والیبال پیشتر نیز برای همکاری با دو باشگاه و حل مشکلات آنان، روش مسابقه را از پنج مسابقه به سه بازی تغییر داد و با توجه به اینکه فردا سه شنبه تشییع زنده یاد رضا ابراهیمی برگزار می شود و روزهای پایانی هفته نیز مراسم های دیگر مانند سوم برگزار می شود، فرصت برای برگزاری مسابقه سوم دو تیم فراهم نیست.
وی با یادآوری اینکه بازیکنان خارجی دو تیم پیکان و بانک سرمایه امشب تهران را ترک می کنند، گفت: اگر بخواهیم این مسابقه را بعد از تعطیلات نوروز و ریکاوری مجدد بازیکنان دو تیم برگزار کنیم، باید اردوی تیم ملی را با تاخیر یک ماهه آغاز کنیم که این مورد به دلیل اهمیت بازی های انتخابی المپیک امکان پذیر نیست.
دبیر کل فدراسیون والیبال تاکید کرد: باید تیم ملی را برای منافع ملی آماده کنیم، کسب سهمیه المپیک موضوعی است که چهار سال روی آن برنامه ریزی شده است و نمی توان برنامه تشکیل اردوی تیم ملی را تغییر داد. به یقین زنده یاد رضا ابراهیمی نیز که سال ها برای تیم ملی زحمت کشیده است، راضی به این کار نیست و روحش حتما از صعود والیبال به المپیک شاد خواهد شد.
رضا ابراهیمی مربی تیم والیبال پیکان هفته گذشته در جریان تمرین این تیم دچار عارضه قلبی شد و به کما رفت. ابراهیمی دیشب - یکشنبه - پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.
ورزشی 2024**1545

نظر شما