شناسهٔ خبر: 11665425 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فینال لیگ برتر والیبال تحت الشعاع درگذشت رضا ابراهیمی

تهران - ایرنا - والیبالیست های پیکان درحالی امروز سومین بازی فینال خود را مقابل بانک سرمایه برگزار می کنند، که شب گذشته از بیمارستانی که «رضا ابراهیمی» مربی این تیم در آن بستری بود، خبر رسید که «اجل امانش نداد تا بازی پایانی شاگردانش را ببیند».

صاحب‌خبر -

«رضا ابراهیمی» بازیکن و مربی سابق تیم های ملی والیبال ایران و مربی تیم پیکان سه شنبه هفته گذشته در تمرین تیم پیکان دچار ایست قلبی شد و به کما رفت.
او در مدتی که در کما بود، یک بار تا آستانه مرگ پیش رفت، اما پزشکان او را احیا کردند تا اینکه شب گذشته وضعیت مربی سابق تیم ملی والیبال ایران بار دیگر بحرانی شد و پزشکان نیز نتوانستند کمکش کنند و دار فانی را وداع گفت.
فدراسیون والیبال در پیامی درگذشت این مربی با اخلاق ورزش ایران را به خانواده ابراهیمی و جامعه ورزش به خصوص خانواده بزرگ والیبال تسلیت گفت.
وزارت ورزش و جوانان نیز نیز در پیامی درگذشت رضا ابراهیمی، مربی پیشین تیم ملی والیبال را به جامعه بزرگ ورزش تسلیت گفت.
مراسم تشییع آن مرحوم ساعت 10 روز سه شنبه درخانه والیبال تهران واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب برگزار می شود.
امروز دیدار سوم از مرحله فینال لیگ برتر والیبال بین تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران برگزار می شود و چهره قهرمان سال 94 مشخص خواهد شد.
بر این اساس، مراسمی پیش از آغاز مسابقه فینال برگزار می شود و بازیکنان و کادر فنی تیم های پیکان و بانک سرمایه پیش از آغاز مسابقه با اهدای گل و یک دقیقه سکوت به این مربی فقید والیبال ایران ادای احترام می کنند.
دیدار فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال از ساعت 16 امروز (دوشنبه) در خانه والیبال تهران برگزار می شود.
ورزشی**1067**1545** 1701

نظر شما