شناسهٔ خبر: 11658048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

سکانس پاياني ليگ برتر واليبال؛

پايان فصل پر حاشيه

صاحب‌خبر -

 ديدار پاياني فينال ليگ برتر واليبال را امروز تيم هاي پيکان و بانک سرمايه برگزار مي کنند تا تکليف قهرمان اين مسابقات را روشن کنند و به يک فصل حاشيه سازي در ليگ برتر پايان دهند.به گزارش مهر، تيم هاي پيکان و بانک سرمايه از ساعت 16 امروز ديدار پاياني رقابتهاي ليگ برتر را در خانه واليبال برگزار مي کنند. اين سومين بازي دو تيم در مرحله فينال مسابقات است. پيش تر دو مسابقه ديگر برگزار شد که سهم هر تيم يک برد بود.

بر اساس برنامه قبلي مسابقات قرار بر اين بود فينال ليگ برتر به صورت سه از پنج برگزار شود و تيمي که در مجموع پنج مسابقه بتواند سه برد کسب کند اما درگيري هاي متوالي بازيکنان و کادر فني اين تيم ها در دو بازي قبلي و اتفاق غيرمنتظره اي که براي رضا ابراهيمي در تمرينات پيکان رخ داد و اين مربي را در بيمارستان بستري کرد باعث شد تا سازمان ليگ با تشکيل جلسه فوق العاده در حضور مسئولان اين تيم ها برنامه قبلي را تغيير دهد تا بازي سوم بين دو تيم تعيين کننده قهرمان اين مسابقات باشد.پيکان که به دنبال تکرار قهرماني خود در اين مسابقات است در نخستين بازي فينال بازگشت خوبي داشت و در حالي که دو ست از حريف خود عقب بود اما به ناگاه سه ست متوالي را برد تا گام اول را محکم بردارد.در بازي دوم شرايط متفاوت بود. بانک سرمايه با انگيزه اي که موسوي، محمودي، غلامي، ظريف و ديگر ستاره هاي اين تيم داشتند توانست در سه ست متوالي از سد رقيب قدرتمند خود بگذرد که البته اين بار پاي مربيان هم در کنار بازيکنان با يکديگر درگير شدند و آن را به رسانه ها نيز کشاندند.

بانک سرمايه که در مرحله مقدماتي با 17 برد و 50 امتياز صدرنشين جدول شده بود براي رسيدن به ديدار نهايي ابتدا در مرحله نخست پلي آف در دو ديدار متوالي آرمان ورزش اردکان را شکست داد و به مرحله نيمه نهايي صعود کرد. اين تيم در مرحله نيمه نهايي نيز در دو مسابقه متوالي ثامن الحجج خراسان را شکست داد و يکي از تيم هاي ديدار نهايي شد. اين تيم در دو ديدار خود مقابل پيکان در دور مقدماتي ليگ برتر واليبال به ترتيب با نتيجه سه بر صفر و سه بر يک پيکان تهران را شکست داد.پيکان تهران نيز براي حضور در ديدار نهايي در دور مقدماتي با 16 برد و 45 امتياز در جايگاه دوم جدول ايستاد و در مرحله نخست پلي آف در سه ديدار موفق به کسب دو پيروزي برابر متين صالحين ورامين شد و اين تيم را حذف کرد. پيکاني ها در مرحله نيمه نهايي نيز در سه مسابقه موفق به شکست دو بر يک شهرداري اروميه شدند تا گام به ديدار نهايي بگذارند.

دو بازي پرحاشيه از پيکان و بانک سرمايه باعث شد تا نگاه‌هاي بسياري به ليگ برتر تغيير کند. حواشي که در اين فصل به وضوح در سالن ها به چشم آمد و امروز به پايان خواهد رسيد. بايد ديد که آيا در روز پاياني هم اين رفتارها ادامه خواهد يافت يا اينکه بالاخره با ستاره هاي ميلياردي خود نيم نگاهي هم به اخلاق خواهند داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما