شناسهٔ خبر: 11633256 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/ فاطمه همتی آذر

رفتار کاملا نجیبانه کاندیداها پروژه نفوذ در انتخابات را بی‌اعتبار کرد

امروز پس از اعلام نتایج انتخابات 7 اسفند شاهد رفتار کاملا نجیبانه از کسانی بودیم که منتخب مردم نبودند و با اعتراض بیجا و رفتار خارج از عرف به بی‌اعتبار کردن انتخابات و بالاتر از آن نظام دست نزدند این گروه به مردم سالاری دینی کاملا معتقد هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، رهبر معظم انقلاب از چندی پیش مفهومی به نام "نفوذ" در ابعاد مختلف را برای تمامی مردم ریشه‌یابی کردند. با نزدیک شدن به انتخابات 7 اسفند ایشان واژه‎ای جدید با عنوان "نفوذ در انتخابات" را مطرح کردند و تمامی مردم را از نفوذ دشمن در افکار عمومی بیم دادند چرا که استکبار جهانی همواره درصدد اعمال نفوذ از هر راه و روشی در جمهوری اسلامی بوده ‌است و این بار انتخابات را بهترین عرصه برای ایجاد دوقطبی میان مردم و نظام دانسته بود. درحالی که مردم بصیر هیچ‌گاه به فرافکنی‌ها‌، تبلیغات دشمنان و بیگانه گوش نمی‌کنند.

در انتخابات 7 اسفند، عرصه باز برای حضور تمامی اقشار سیاسی مردم، رقابتی بودن انتخابات را به تمامی دنیا به اثبات رساند و بهترین عرصه برای حضور تمامی مردم را فراهم کرد. انتخابات آزاد و بدون اعمال سلیقه هیچ قدرت بیگانه و جناح خاصی در رویه انتخاباتی، آزادی عمل به مردم برای شرکت در انتخاباتی سالم داد تا در میدان رقابتی سالم و با امنیت و آرامش ایجاد شده از سوی متصدیان امر به انتخاب بپردازند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتد یکی از ارکان هر انتخابی حق‌الناس است. سلامت و امانتداری از سوی شورای نگهبان در هر دوره‌ای از انتخابات به خوبی چه پیش از انتخاب در تایید کاندیداها و چه در امانتداری رای مردم رعایت می‌شود و در انتخابات 7 اسفند نیز این اصل مهم حق‌الناس (سلامت و امانتداری) آرا مردم به خوبی حفظ شد.

روزی کسانی برای رسیدن به حق نداشته خود رفتاری کاملا غیر منصفانه علیه انتخاب سالم کشور انجام دادند و به توطئه نفوذ دشمن در کشور کمک شایانی کردند این گروه که سردمداران جریان فتنه و رفتار نانجیبانه در سال 88 بودند با بی‌اعتبار کردن انتخابات روند پیشرفت کشور را به تاخیر انداختند و استکبار جهانی را به ناامن شدن جمهوری اسلامی امیدوار کردند.

امروز پس از اعلام نتایج انتخابات 7 اسفند شاهد رفتار کاملا نجیبانه از کسانی بودیم که منتخب مردم نبودند و با اعتراض بیجا و رفتار خارج از عرف به بی‌اعتبار کردن انتخابات و بالاتر از آن نظام دست نزدند این گروه به مردم سالاری دینی کاملا معتقد هستند و تنها در حرف به مردم احترام نمی‌گذارند بلکه در رفتار و اعمال خود مردم را محترم و خالی از دروغ و پنهان کاری می‌دانند.

جمهوری اسلامی برای ساخت داخلی کشور و مستحکم ماندن از چنگال بیگانگان باید درصدد حفظ خصوصیات انقلابی باشد چرا که پس از هر دوره‌ای در کشور شاهد ریزش‌ها و رویش‌های جدیدی بوده‌ایم و برای این رویش‌ها حفظ عزت و هویت ملی و اسلامی و نیز برای جلوگیری از ریزش در انقلاب هضم نشدن در هاضمه خطرناک جهانی لازم است.

نظر شما