شناسهٔ خبر: 11524020 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

كشف بیش از 92 هزار مواد محترقه در عملیات های پلیس استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از كشف 92 هزار و 386 عدد انواع مواد محترقه در ماموریت های اخیر پلیس در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، یوسف سپهوند گفت: پلیس استان با بهره مندی از تجربیات سال های گذشته و با برنامه ریزی های پیشگیرانه، اقدامات قاطعانه ای را برای برخورد با تولید و توزیع کنندگان انواع مواد محترقه و آتش زای غیر استاندارد آغاز كرده است.
وی با اشاره به نزدیكی چهارشنبه آخر سال افزود: با توجه به آمار هر ساله شاهد قربانی شدن كودكان و نوجوانانی هستیم كه بدون اطلاع از عواقب و صدمات جبران ناپذیر بازی و استفاده از مواد محترقه غیراستاندارد، سلامتی خود را به خطر می اندازند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به آمادگی كامل نیروی انتظامی استان در برخورد با تولید كنندگان و توزیع كنندگان مواد محترقه اضافه كرد: در عملیات های انتظامی صورت گرفته از اول اسفند امسال تا كنون در سراسر استان 92 هزار و 386 عدد انواع مواد محترقه و 10 كیلو گرم الكیل و سرنج جهت ساخت مواد محترقه كشف شده است و 32 نفر نیز با تشكیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شده اند.
سپهوند از خانواده ها خواست ضمن كنترل و نظارت بر فرزندان خود، آنها را از خطرات استفاده از مواد محترقه و آتش زا آگاه كرده و از استفاده چنین موادی بر حذر دارند و جوانان نیز به عواقب تلخ استفاده از مواد محترقه خطرناك فكر كرده و سلامتی خود را فدای شادی یك لحظه نكنند.

نظر شما