شناسهٔ خبر: 11516514 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

فیلمنامه‌های جدید سیدمهدی شجاعی از راه رسیدند

فیلمنامه‌های «مسافر کربلا» و «قله دنیا 2» از مجموعه فیلمنامه‌های سیدمهدی شجاعی منتشر شدند. از این مجموعه، فیلمنامه‌های «مرد رویاها»، «پدر» و «کلانتری غیرانتفاعی» نیز روانه کتابفروشی‌ها خواهد شد./

صاحب‌خبر -
سید مهدی شجاعی
 
سید مهدی شجاعی

مظفر شجاعی، یکی از مسوولان انتشارات «کتاب نیستان»، به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: فیلمنامه‌های «مسافر کربلا» و «قله دنیا 2» به ترتیب هفتمین و هشتمین جلد از مجموعه فیلمنامه‌های سیدمهدی شجاعی، به تازگی از سوی انتشارات کتاب نیستان روانه کتابفروشی‌ها شدند. 

وی افزود: شجاعی فیلمنامه «قله دنیا 2» را با همکاری بهزاد بهزادپور نوشته است. فیلمنامه «مسافر کربلا» در سال 1387 با کارگردانی بیژن شکرریز و تهیه‌کنندگی محسن شایان‌فر با نام «مسیر عشق» ساخته و اکران شد. در این فیلم مهرداد ضیایی و مریم کاظمی به ایفای نقش پرداختند. 

شجاعی همچنین درباره دیگر مجلدات مجموعه فیلمنامه‌های سیدمهدی شجاعی گفت: نهمین جلد این مجموعه نیز با عنوان «مرد رویاها» تا نیمه نخست ماه آینده منتشر می‌شود. این کتاب، فیلمنامه سریالی 13 قسمتی درباره شهید مصطفی چمران است. این مجموعه در نهایت 11 جلد خواهد بود و لازم است بیان کنم که دهمین جلد این مجموعه فیلمنامه «پدر» و در نهایت یازدهمین جلد آن فیلمنامه «کلانتری غیرانتفاعی» است. 


فیلمنامه‌ «مسافر کربلا» اثر سید مهدی شجاعی با شمارگان پنج هزار نسخه، 128 صفحه و قیمت هفت هزار تومان از سوی انتشارات کتاب نیستان روانه کتابفروشی‌ها شده است. 

همچنین انتشارات کتاب نیستان فیلمنامه «قله دنیا 2» اثر مشترک شجاعی و بهزاد بهزادپور را نیز با شمارگان پنج هزار نسخه، 104 صفحه و قیمت 6 هزار تومان منتشر کرده است. 

تاکنون از میان آثار سینمایی شجاعی، فیلمنامه‌های «بدوک» و «دیروز بارانی» (مشترک با مجید مجیدی)، «تیر چراغ برق» (مشترک با مجیدی و بهزاد بهزادپور)، و «چشم خفاش» (مشترک با بهزادپور) از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.

نظر شما