شناسهٔ خبر: 11503993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف 30 تن برنج خارجی قاچاق در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کشف 30 تن برنج خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی بوکان از کشف 30 تن برنج خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ بهزاد بندریان تصریح کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید رجایی بوکان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تریلر کشنده مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی 30 تن برنج خارجی قاچاق کشف شد و برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به این‌که در این راستا یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه در اولویت کاری نیروی انتظامی است و پلیس اجازه چنین کاری به آنهال نخواهد داد.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که ضربه زدن به تولیدات داخلی، امنیت غذایی جامعه را دچار مشکل می‌کند، بر این اساس برخورد جدی با متخلفان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفته است.

بندریان افزود: از مهم‌ترین راهکارهای موفقیت‌آمیز مبارزه با پدیده قاچاق، توجه به قوانین و مقررات و افزایش مجازات‌های آن بوده که موجب می‌شود قاچاقچیان در محاسبه سود خویش این‌گونه هزینه‌ها را لحاظ کرده و مقابله کمتری برای انجام قاچاق داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما