شناسهٔ خبر: 11500962 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان البرز خبر داد

کشف بیش از 19 هزار عدد مواد محترقه قاچاق در شهرستان البرز

صاحب‌خبر -

ولی‌الله رسولی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از کشف 19 هزار و 336 عدد انواع مواد محترقه در شهرستان البرز خبر داد و گفت: در پی کسب خبر واصله از منابع مردمی بر اینکه فردی با خودرو خود در بازار روز مهرگان اقدام به خرید و فروش مواد محترقه می‌کند مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان به محل اعزام شدند و با شناسایی فروشندگان و دستگیری آنان در بازرسی از متهمان 14 هزار و 461 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

وی افزود: در اقدامی دیگر مأموران کلانتری 11 الوند در پی کسب خبر از منابع مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر از سوی دو نفر در این شهر به محل‌های اعلامی اعزام شدند و پس از شناسایی فروشندگان مواد محترقه یک‌هزار و 940 عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز اضافه کرد: کشف 2 هزار و 935 عدد انواع مواد محترقه از سوی مأموران کلانتری 14 شریفیه این شهرستان اقدام دیگری بود که پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و بازرسی از منزل متهم به دست آمد.

رسولی‌راد با اشاره به برخورد قاطع پلیس با عرضه‌کنندگان مواد محترقه تأکید کرد: نیروی انتظامی با افراد سودجو و فرصت‌طلب که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه در بین شهروندان می‌کنند و موجب به وجود آمدن حوادث ناگوار و دلخراش برای خانواده‌ها می‌شوند، قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/2667/ز20

نظر شما