شناسهٔ خبر: 11485136 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عضو شورای مرکزی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز:

کمیته علمی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز دوره های تخصصی آموزشی برگزار می کند

عضو شورای مرکزی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: کمیته انجمن اسلامی دانشجویان در زمینه های مختلف علمی با تخفیف ویژه دوره های تخصصی علمی برای دانشجویان برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

سید محمد آلبوشوکه عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اهواز، اظهار داشت: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اهواز یکی از تشکل های ارزشی خوزستان بوده که پیرو فرمان امام خامنه ای مبنی بر جهاد علمی، کمیته های تخصصی علمی و پژوهشی را با حضور دانشجویان متعهد تشکیل داده است.

 

وی افزود: این کمیته های علمی دوره های پژوهشی و علمی در حوزه های مختلف از جمله حوزه علوم انسانی و رشته های فنی و مهندسی برگزار می کند.

 

آلبوشوکه بیان کرد:این کمیته برای ترم پیش رو تحصیلی بیش از 10 دوره آموزشی و تخصصی برای دانشجویان مهندسی با بهره گیری از اساتید برتر در دانشگاه برگزار می کند.

 

وی ادامه داد: دانشجویان برای شرکت در دوره های مهندسی عمران، مکانیک و متالوژی می توانند به دفتر انجمن اسلامی دانشجویان در پشت دانشکده پرستاری دانشگاه ازاد اهواز مراجعه کنند.

 

عضو شورای مرکزی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز افزود: این دوره برای عموم دانشجویان آزاد است و برای دانشجویان و اعضای انجمن اسلامی تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

نظر شما