شناسهٔ خبر: 1146969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

از افراد اصلاح‌طلب شوراي شهر دفاع مي‌کنيم

صاحب‌خبر -

دبير کميته انتخابات شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با تاکيد براينکه از افراد اصلاح‌طلب شوراي شهر تهران و عملکرد آنان دفاع مي‌کند، گفت: مطرح کردن مسئله دريافت پول از افراد توهين به خردجمعي و جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسن رهامي در گفت‌وگو با ايلنا، در خصوص برخي انتقادات درباره عملکرد اعضاي اصلاح‌طلب شوراي شهر و نيز انتقاد از ليستي که اصلاح‌طلبان براي انتخابات شوراي شهر چهارم ارائه کرده بودند گفت: دوستاني که به اين ليست انتقاداتي دارند بايد متوجه باشند که ليست اصلاح‌طلبان براي انتخابات شوراي شهر در فضايي بسته شد که چهره‌هاي شاخصي مانند خانم ابتکار، فاطمه راکعي و محسن ‌هاشمي و... ردصلاحيت شدند و از طرفي نيز ما امکان کار تبليغاتي لازم در شرايط سخت آن زمان براي نامزدهايمان را نداشتيم.

وي ادامه داد: ليست اصلاح‌طلبان براي انتخابات شوراي شهر از سوي يک کميته 17 نفره بسته شد که اعضاي آن کميته متشکل از نمايندگان شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان و نمايندگان شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات بودند که با توجه به فضايي که گفتم از آن ليست 14 نفر راي آوردند که به همين تعداد نيز اصولگرايان راي آوردند و سه نفر هم که افراد مستقل و از ورزشکاران بودند.

دبيرکل انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه‌ها با بيان اينکه افراد مستقل و ورزشکار سال گذشته به رياست احمد مسجدجامعي راي داده بودند، يادآور شد: اين گروه سه نفره امسال به نامزد اصولگرايان يعني آقاي چمران راي دادند و ما شاهد تغيير موضعي از سوي اصلاح‌طلبان در اين مدت نبوده‌ايم و تنها کسي که با ليست اصلاح‌طلبان وارد شوراي شهر شد و بعد از اصلاح‌طلبان جدا شد، خانم راستگو بود.

نظر شما