شناسهٔ خبر: 11453308 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در جلسه علنی مجلس؛

نمایندگان رقم دخل و خرج دولت درآمد‌ها و هزینه‌های بودجه ۹۳ را اصلاح کردند

نمایندگان مجلس با ۱۶۰ رای موافق، ۴ رای مخالف از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر عدد و رقم مربوط به دخل و خرج دولت در سال ۹۳ را اصلاح کردند.

صاحب‌خبر -

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعدازظهر امروز بعد از رفع موارد ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه ۹۳ عدد و رقم درآمد‌ها و هزینه‌های بودجه ۹۳ را اصلاح کردند.

به گزارش ایلنا، با تصویب مجلس بودجه سال ۹۳ کل کشور از حیثمنابع بالغ بر ۸ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۸۴ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال و از حیثمصارف بالغ بر ۸ میلیون و ۳۳ هزار و ۴۸۴ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال به شرح زیر است:

الف: منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمد‌ها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیثهزینه‌ها و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، بالغ بر ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۸۴ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال شامل:

۱ - منابع عمومی بالغ بر دو میلیون و ۱۱۱ هزار و ۶۵۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال.

۲ - درآمدهای اختصاصی وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی بالغ بر ۲۳۸ هزار و ۴۲۵ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال.

ب: بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمد‌ها و سایر منابع تامین اعتبار بالغ بر پنج میلیون و ۹۷۱ هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال و از حیثهزینه‌ها و سایر پرداخت‌ها بالغ بر پنج میلیون و ۹۷۱ هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال.

نمایندگان مجلس با ۱۶۰ رای موافق، ۴ رای مخالف از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر عدد و رقم مربوط به دخل و خرج دولت در سال ۹۳ را اصلاح کردند.

نظر شما