شناسهٔ خبر: 11435498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاون استاندار قم: انتخابات قم در سلامت کامل برگزار شد

استان‌ها > قم - رئیس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه انتخابات قم در سلامت کامل برگزار شد از همه عوامل برگزاری آن خصوصا نیروی انتظامی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، احد جمالی در جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که ظهر سه‌شنبه در استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به برگزاری همزمان این دو انتخابات مهم و استراتژیک اظهار کرد: مسئولان برگزاری انتخابات نمره بسیاری خوبی در این رویداد مهم و حساس کسب کردند.

وی تجربیات کسب شده توسط نیروهای برگزارکننده انتخابات هفتم اسفندماه را مورد توجه قرار داد و افزود: باید تدابیری اتخاذ شود تا از این نیرو‌ها در انتخابات آتی نیز بهره‌گیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر مستندسازی نقاط ضعف و قوت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: گزارشات اعضای ستاد انتخابات استان باید جمع‌آوری شود تا در ادوار آتی انتخابات مورد بهره برداری قرار بگیرند.

وی با اشاره به تعهد و تعامل برگزارکنندگان انتخابات و همکاری بسیار خوب مردم در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز در زمینه تأمین امنیت انتخابات عملکرد بسیار خوبی داشت.

در این جلسه عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان قم به بیان نقاط ضعف و قوت در حیطه‌های مختلف پرداختند.

برچسب‌ها:

نظر شما