شناسهٔ خبر: 11374155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شاهرخی اعلام کرد؛

نتایج‌ نهایی انتخابات مجلس‌دهم در خرم‌آباد/رقابت برای 5 کرسی به دور دوم کشید

ایلنا: رئیس ستاد انتخابات لرستان نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد و دیگر حوزه‌های این استان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید سعید شاهرخی با اشاره به اینکه تعیین 5 کرسی از 9 کرسی مجلس شورای اسلامی در استان لرستان به دور دوم کشیده شده، افزود: براساس شمارش آرای صورت گرفته محمد بیرانوندی با ۵۲ هزار و ۸۸۳ رای، محمدرضا ملکشاهی‌راد ۳۲ هزار و ۱۰۸ رای و اعظم محمدی‌نیا ۳۱ هزار و ۸۵۲ رای و مرتضی محمودوند با ۳۰ هزار و ۱۴ رای از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی به مرحله دوم انتخابات مجلس راه یافتند.

وی اظهار داشت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۲۵۸ هزار و ۸۵۷ رای بوده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه تعیین نهایی نمایندگان در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان نیز دور دومی شده، اظهار داشت: علاالدین بروجردی ۳۰ هزار و ۴۶۶ رای، هادی مقدسی ۲۹ هزار و ۱۰۸ رای، عباس گودرزی ۲۷ هزار و ۵۲۷ رای و فاطمه مقصودی ۲۶ هزار و ۸۱۵ رای را در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان کسب کردند. 

وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه بروجرد نیز دو کرسی نمایندگی در مجلس را دارد، افزود: مجموع آرا اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۱۴۷ هزار و ۳۷۱ رای بوده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه دورود و ازنا هم دور دومی شد، افزود: مجموع آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه ۱۲۱ هزار و ۷۲۶ رای بوده که حسین گودرزی ۲۰ هزار و ۹۹۴ رای را کسب کرد.

شاهرخی با بیان اینکه این حوزه انتخابیه یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، ادامه داد: همچنین مجید کیانپور نیز در حوزه انتخابیه دورود و ازنا موفق به کسب ۲۰ هزار و ۵۷۴ رای شد.

خدابخشی منتخب مردم الیگودرز شد

وی با اشاره به اخذ ۷۲ هزار و ۴۳۱ رای در حوزه انتخابیه الیگودرز بیان داشت: در این حوزه انتخابیه نیز محمد خدا بخشی موفق به کسب ۲۰ هزار و ۹۹۱ رای شد.

رستمیان در دلفان و سلسله حائز اکثریت آرا شد

رئیس ستاد انتخابات لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به مجموع آرای اخذ شده در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله اشاره کرد و گفت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۱۱۹ هزار و ۶۳ رای بوده است. در این حوزه انتخابیه نیز علی رستمیان با اخذ ۴۸ هزار و ۴۴۰ رای حائر اکثریت آرا شد.

ملکشاهی به عنوان نماینده مردم کوهدشت راهی بهارستان شد

وی با اشاره به حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان نیز بیان داشت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۱۲۹ هزار و ۲۲۲ رای بوده است. در نهایت الهیار ملکشاهی در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان با کسب ۵۴ هزار و ۷۱۳ رای حائز اکثریت آرا شد.

کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان شد

شاهرخی به نتیجه نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان اشاره کرد و گفت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۵۱ هزار و ۱۷۵ رای بوده است. در نهایت سید حمید رضا کاظمی با کسب ۱۸ هزار و ۹۵۰ رای حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان شد.

نظر شما