شناسهٔ خبر: 11358941 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

توکلی در گفت وگو با شبستان:

جزییات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور/نمره منفی ندارد

خبرگزاری شبستان:مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور جزییات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تشریح کرد و گفت:کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون مذکور از روز دوشنبه ۱۰ اسفندماه تا چهارشنبه ۱۲ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود.

صاحب‌خبر -

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت:64 هزار و ۵۴۳ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کرده اند از این تعداد ۳۱ هزار و ۱۴۶ نفر معادل ۴۸.۲۳ درصد داوطلبان زن و ۳۳ هزار و ۳۹۷ نفر معادل ۵۱.۷۷ درصد داوطلبان مرد هستند.

 

وی افزود: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آن از روز دوشنبه ۱۰ اسفندماه تا چهارشنبه ۱۲ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود و داوطلبان ضرورت دارد در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون اقدام کنند.

 

توکلی تصریح کرد: داوطلبان ضرورت دارد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت آزمون اقدام کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: آزمون ارشد فراگیر 95 صبح روز پنجشنبه 13 اسفند برگزار می شود و به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی و شناسنامه ضروری است.

 

وی یادآور شد: ساعت 8 و نیم صبح روز پنجشنبه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر آغاز می شود و درهای ورودی نیم ساعت پیش از برگزاری آزمون بسته خواهد شد و داوطلبان بعد از بسته شدن درب حاضر شوند از ورود آنها جلوگیری می شود.

 

وی با بیان اینکه سوالات آزمون کارشناسی ارشد شخصی سازی شده است، گفت:کلیه سوالات 4 گزینه ای است و برای پاسخ های غلط نمره منفی لحاظ نمی شود اما اگر شرکت کنندگان بیش از یک پاسخ غلط را به یک سوال دهند، اشتباه است و در نظر گرفته نمی شود.

 

به گفته مشاور عالی  سازمان سنجش و آموزش کشور تعداد 20 هزار و 960 نفر نیز ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال۹۴ است.

نظر شما