شناسهٔ خبر: 11357006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی/

مشارکت 73 درصدی مردم شهرستان عجب شیر در انتخابات

مراغه - ایرنا - رییس هیات اجرایی انتخابات در عجب شیر گفت: 73 درصد از افراد واجد شرایط رای در این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم طاهری، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از مردم در خلق حماسه بزرگ مردمی در انتخابات، افزود: مردم با این حضور باشکوه خود در این انتخابات مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام و نظام اسلامی وارد کردند و اقتدار نظام را به اثبات رساندند.
وی اظهار کرد: مردم عجب شیر پای صندوق های رای حاضر شده و دین خود را به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و آرمان های شهدای والامقام ادا کردند.
فرماندار عجب شیر با مطلوب ارزیابی کردن روند برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه، یادآور شد: از مجموع 51 هزار نفر افراد واجد شرایط در این شهرستان، تعداد 37 هزار و 343 رای وارد صندوق ها شد که در واقع بیش از 73 درصد واجدان شرایط، رای دادند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت روز جمعه هفتم اسفند همزمان با سراسر کشور در شهرستان عجب شیر برگزار شد.
زمان رای گیری به دلیل استقبال گسترده مردم ابتدا تا ساعت 20 و سپس تا ساعت 21، 22 و 23 تمدید شد.
حوزه انتخابیه مراغه، عجب شیر، سراجو و جوانقلعه یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که 20 نامزد در صحنه رقابت انتخاباتی حضور داشتند.
7485/8023/6183

نظر شما