شناسهٔ خبر: 11349362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل:

مردم به شایعات در مورد نتایج انتخابات توجه نکنند/نتایج را به تدریج اعلام می‌کنیم

صاحب‌خبر -

ماریا موسوی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با اتمام مهلت انتخابات و گرفتن رأی آخرین نفراتی که در شعب اخذ رأی حاضر شده بودند شمارش آرا آغاز شده و در همه پنج حوزه انتخابیه تلاش بر این است تا به تدریج و در نهایت آرامش جمع‌بندی‌ها انجام شده و نتایج به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی به حضور گسترده مردم به صندوق‌های رأی در 14 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: از مجموع 98 کاندیدایی که با هم رقابت کردند تا راهی مجلس دهم شوند از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین سه نفر، و چهار حوزه دیگر گرمی، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و بیله‌سوار و خلخال و کوثر از هر کدام یک کاندیدا به عنوان منتخب مردم راهی پارلمان خواهند شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه در نهایت آرامش و با کمترین تخلفات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در مناطق شهری، روستایی و عشایری به انجام رسید، افزود: در اعلام نتایج هیچ‌گونه عجله و شتابی وجود ندارد و ما به تدریج با پایان شمارش و جمع‌بندی آرای حوزه‌های انتخابیه مختلف نتایج را در اختیار رسانه‌ها و عموم مردم قرار خواهیم داد.

موسوی بیان کرد: به هیچ‌وجه مردم به شایعات در مورد نتایج انتخابات توجه نکنند و بعد از پایان رأی‌گیری و شمارش دقیق آرا نتایج به صورت رسمی از طریق ستاد انتخابات استان اردبیل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در مورد مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی نیز گفت: آمارهای اولیه نشان‌گر این است که حداکثر مشارکت را در انتخابات هفت اسفند شاهد بودیم.

انتهای پیام/62001/ذ20/ظ1004

برچسب‌ها:

نظر شما