شناسهٔ خبر: 11348771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار فارس: اخذ رای انتخابات در شیراز تا ساعت 23 تمدید شد

شیراز- ایرنا - معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: فرایند اخذ انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه شیراز تا ساعت 23 شامگاه جمعه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

هادی پژوهش جهرمی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اختیاراتی که وزیر کشور به استانداران تفویض کردند و هماهنگی صورت گرفته با هیات نظارت بر انتخابات در استان فارس، زمان پایان رای گیری در حوزه انتخابیه شیراز ساعت 23 است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: زمان رای گیری در 14 حوزه انتخابیه دیگر استان فارس تا ساعت 22 جمعه بوده است.
وی اظهار کرد: با این حال، افراد واجد شرایط رای دادن که در شعبه ها حضور دارند باید رای آنها اخذ شود و رای گیری تا شرکت آخرین فرد حاضر در شعبه ادامه یابد.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس درباره زمان شمارش آرا هم گفت: به محض پایان زمان اخذ رای، اعضای شعب کار شمارش آرا را آغاز خواهند کرد.
او افزود: به محض نهایی شدن نتایج انتخابات، کار اطلاع رسانی به مردم به سرعت آغاز خواهد شد.
وی همچنین گفت : مردم به شایعات در فضای مجازی در خصوص اعلام نتایج توجه نکنند و نتایج انتخابات تنها از طریق فرمانداران و رسانه های رسمی به اطلاع مرم خواهد رسید.
استان فارس دارای 18 کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و پنج کرسی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری است.
از جمعیت چهار میلیون و 500 هزار نفری استان فارس سه میلیون و 374هزار و 243نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
2027 / 6122

نظر شما