شناسهٔ خبر: 11345434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی/ ۴۳۷

فرماندار نیر: تراکم مردم شهرستان نیر در پای صندوق‌های رای شایسته قدردانی است

فرماندار شهرستان نیر گفت: حضور گسترده و تراکم مردم شهرستان نیر در پای صندوق‌های رای و ۶۱ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده در شهرستان شایسته قدردانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی احمدی در بازدید از روند اجرای انتخابات در شعبات اخذ رای در نیر اظهار داشت: مردم شهرستان نیر امروز با حضور پرشور و گسترده خود در پاس صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر را در تاریخ افتخارات ایران اسلامی همپای تمامی مردم کشور رقم زدند.

وی افزود: افتخاری بزرگ برای مسئولان بوده تا در این روز سرنوشت و اقتدار کشور امر اجرای انتخابات را با همراهی دست اندرکاران، نهادهای انتظامی، سپاه، نیروهای امنیتی و قضایی عهده‌دار باشند و به رای‌دهندگان به اقتدار نظام خدمات‌رسانی کنند.

احمدی بیان کرد: همه تلاش‌ها و تمهیدات لازم برای اینکه انتخابات به نحو شایسته و مناسبی برگزار شود، از روزهای قبل به خوبی انجام شده است و با ساماندهی نیروها و عوامل اجرایی و برگزاری انتخابات امروز روند انتخابات در شهرستان نیر به نحو  احسنی ادامه داشته است.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رای شهرستان نیر گفت: در حال حاضر شاهد افزایش شرکت و حضور رای‌دهندگان در شعبه‌های اخذ رای در شهرستان هستیم که این حضور رفته رفته افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های و هماهنگی های انجام شده حضور مردم در تمامی 61 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در شهرستان که 39 شعبه در بخش مرکزی و 22 شعبه در بخش کورائیم بوده بسیار مطلوب و مناسب بوده و شاهد تراکم مردم حضور مردم در این شعبات هستیم تا بار دیگر صلابت و افتخارآفرینی مردم بر همگان اثبات شود.

انتهای پیام/

نظر شما