شناسهٔ خبر: 11345355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی/

فرماندار: پیش بینی شرکت 80 درصدی مردم گیلانغرب در انتخابات

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار گیلانغرب گفت: پیش بینی می شود در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 80 درصد مردم این شهرستان مشارکت کنند.

صاحب‌خبر -

کرم محمدی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان و همگام با ملت سلحشور ایران اسلامی مردم انقلابی، متدین و ولایتمدار دومین شهر مقاوم کشور نیز از نخستین ساعت آغاز رای گیری در پای صندوق های اخذ رای حضور یافته اند.
وی اظهار کرد: تعداد 80 شعبه اخذ رای با بیش از یک هزار و 800 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و پشتیبانی در سطح شهر و روستاهای تابعه در بخش مرکزی و گواور کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
فرماندار گیلانغرب اضافه کرد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلانغرب با شور و نشاط خاصی در حال برگزاری است و تخلف انتخاباتی خاصی در این حوزه انتخابیه تاکنون مشاهده نشده است.
محمدی بیان کرد: مجریان و برگزارکنندگان انتخابات در راستای تحقق منویات رهبری از تمام ظرفیت ها و امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند و صیانت از آرای مردم استفاده کرده اند و با تمام وجود پای کار هستند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز همزمان با سراسر کشور هفتم اسفند ماه در مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین آغاز شده است.
در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مردم از بین 9 نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مجاز به انتخاب یک نماینده هستند.
استان کرمانشاه نیز دارای دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
در مجموع سه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را در 201 شعبه اخذ رای در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را بر عهده دارند.
قصرشیرین مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب است.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع جمعیت حدود 220 هزار نفری این شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
7079/3012/8066

نظر شما