شناسهٔ خبر: 11344656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی/ ۴۰۷

فرمانده انتظامی درمیان: امنیت انتخابات از نقطه صفری مرزی تا مرکز درمیان تأمین شد

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان با بیان اینکه شرایط برای برگزاری انتخاباتی امن در این شهرستان فراهم است، گفت: امنیت برگزاری انتخابات از نقطه صفری مرزی تا مرکز شهرستان تأمین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ محمد هوشنگی دقایقی قبل در حاشیه بازدید از صندوق‌های رأی در شهرستان مرزی درمیان جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این ارتباط قرارگاه امام علی (ع) در شهرستان تشکیل شد که هدف از تشکیل قرارگاه برقراری امنیت و آرامش در انتخابات است.

وی بیان کرد: این شهرستان با وجود 70 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان از امنیت کامل و مطلوبی برخوردار است و امنیت امروز شهرستان در نتیجه مشارکت و همدلی مردم با نیروی انتظامی به وجود آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان با بیان اینکه در هر شعبه اخذ رأی سه نفر به صورت مستقیم برای حفاظت از صندوق‌ها و شعبه‌های اخذ رأی همکاری دارند، گفت: کارکنان نیروی انتظامی شهرستان به عنوان نیروهای پشتیبان در این ایام در آماده باش کامل هستند.

هوشنگی با بیان اینکه تعداد 40 نفر بازرس و 4 نفر سربازرس بر سلامت عملکرد هیئت اجرایی انتخابات شهرستان نظارت دارند، افزود: مهمترین وظیفه بازرسان انتخابات نظارت کامل بر فرآیند اجرایی انتخابات و فعالیت عوامل برگزاری آن است تا رأی و خواسته مردم در انتخابات به بهترین وجه محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما