شناسهٔ خبر: 11344101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

احتمال تمدید زمان انتخابات وجود دارد

ارومیه- رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: با توجه به استقبال مردم، احتمال تمدید زمان رای گیری وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات، علیرضا رادفر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور پرشور مردم استان در پای صندوق های رای ادامه دارد افزود: امروز استقبال بسیار خوبی را در شعب مختلف اخذ رای و شهرستان های ۱۷ گانه آذربایجان غربی شاهد بودیم که این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هر لحظه بر تعداد شرکت کنندگان در این دوره از انتخابات افزوده می شود ادامه داد: با توجه به این استقبال پرشور و قابل توجه می توان انتظار داشت که زمان برگزاری انتخابات و اخذ رای توسط وزارت کشور تمدید شود.

رادفر با بیان اینکه در دقایق پایانی این دوره از انتخابات قرار داریم اظهارداشت: مردم استان به خصوص ارومیه تلاش کنند در دقایق و ساعات باقی مانده اقدام به حضور در پای صندوق های رای بکنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اضافه کرد:  با وجود اینکه دقایقی بیش به پایان زمان اولیه رای باقی نمانده  صف های طولانی در شعبه های اخذ رای آذربایجان غربی وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه روند انتخابات امروز به خوبی پیش می رود و مشکل خاصی در هیچ شعبه ای گزارش نشده است یاد آور شد: شاهد انتخاباتی کم نظیر و بی نقص در این دوره از انتخابات در آذربایجان غربی هستیم.

از آذربایجان غربی ۱۲ نفر راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد که سهم ارومیه سه نماینده، میاندوآب ـ شاهین دژ ـ تکاب دو نماینده و سهم هر کدام از حوزه های انتخابیه هفت گانه ماکو ـ شوط ـ پلدشت ـ چالدران، خوی ـ چایپاره، سلماس، نقده ـ اشنویه، مهاباد، بوکان و پیرانشهر ـ سردشت یک نماینده است.

۳۰ هزار نفر در امر برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان غربی مشارکت می کنند.

برای برگزاری این دو انتخابات در هفتم اسفندماه در استان آذربایجان غربی یک هزار و ۹۹۰ صندوق رای به صورت ثابت و سیار برای اخذ آرای مردم پیش بینی شده است.

جمعیت استان بر اساس آخرین آمار سه میلیون و ۲۳۳ هزار نفر و تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان غربی نیز دو میلیون و ۲۹۹ هزار نفر اعلام شده است.

 

نظر شما