شناسهٔ خبر: 11344070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آغاز فرایند رای گیری از ساعت 8 صبح/ 153 شعبه اخذرای میزبان رای دهندگان میاندوآبی شدند

همزمان با سراسر کشور، اخذ رای از ساعت 8 صبح امروز در153 شعبه اخذ رای در شهرستان میاندوآب آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، بالاخره انتظارها به سر رسید و از ساعت 8 صبح روز هفتم اسفند ماه، اخذ رای از مردم میاندوآب در153 شعبه اخذ رای آغاز شد.

بر اساس قانون، رای گیری در تمام شعبات اخذ رای از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد و در صورت تمدید رای گیری توسط  ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می شود.

بر اساس اعلام مسئولان اجرایی انتخابات، تمهیدات لازم برای رای گیری در تمام نقاط روستایی و شهری اندیشیده شده و شعبات اخذ رای ثابت و سیار، آرای مردم را جمع آوری می کنند.

در انتخابات امسال در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب، صلاحیت 31 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس تایید شده بود که در نهایت با انصراف پنج نفر از آنان، 26 نفر وارد گود رقابت شدند.

بازرسی هایی در سطح شهر برای جلوگیری از تبلیغات و هرگونه کارناوال های خیابانی انجام می گیرد و برای هر شعبه اخذ رای نیز نفرات اجرایی، نظارتی و امنیتی در نظر گرفته شده اند.

هم چنین به گفته فرماندار میاندوآب به عنوان فرماندار مرکز حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب،   325 هزار نفر در سه شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد بیش از  170هزار نفر از اهالی شهرستان میاندوآب هستند.

ناصر امیری با بیان اینکه 153 شعبه اخذ رای در میاندوآب برای اخذ رای مردم در این شهرستان پیش بینی شده است، گفت: در شهرستان شاهین دژ 75 شعبه و در شهرستان تکاب نیز68 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم تعیین شده اند.


انتهای پیام/م

 

نظر شما