شناسهٔ خبر: 11343769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی/ ۳۷۱

فرماندار آذرشهر: فعالیت ۸۱ شعبه اخذ رأی در آذرشهر/ ۲۰۰۰ نفر عوامل برگزاری انتخابات هستند

فرماندار آذرشهر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در آذرشهر خبر داد و گفت: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان، ۸۱ شعبه اخذ رأی در حال اخذ رای هستند.

صاحب‌خبر -

علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آذرشهر، از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در آذرشهر خبر داد و اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان، 81 ‌شعبه اخذ رأی در حال اخذ رای هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم سیاسی و ملی در سطح شهرستان آذرشهر پیش‌بینی شده است، افزود: بیش از 2‌هزار نفر اعم از اعضای هیئت اجرایی و نظارت و بازرسی، لجستیکی و نمایندگان فرماندار برای برگزاری انتخابات سالم بسیج شده‌اند.

فرماندار آذرشهر با تأکید بر حضور با شکوه مردم در ساعات اولیه و ظهر امروز در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: از مردم شهرستان انتظار می‌رود رای دادن را به ساعات پایانی رای‌گیری محول نکنند و زودتر در محل‌های اخذ رأی حضور یابند، ضمن اینکه حتماً کارت ملی و شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

فرماندار شهرستان آذرشهر بر شناخت کافی از کاندیداها و انتخاب آگاهانه در انتخابات آتی تأکید کرد و گفت: تشکیل مجلسی قوی و کارآمد می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع کرده و مردم نیز از ثمره این اتفاق مهم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما