شناسهٔ خبر: 11343553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان:

یک‌هزار و 500 بازرس بر روند انتخابات همدان نظارت دارند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان گفت: یک‌هزار و 500 بازرس بر روند انتخابات نظارت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از استان همدان، محمودرضا عراقی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان همدان با بیان اینکه مردم در حال رقم زدن حماسه بزرگ دیگری هستند، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات مطلوب، وزارت کشور به عنوان متولی برگزاری انتخابات تدابیر لازم برای حفظ آرامش و برقراری عدالت را اندیشیده و از همه ظرفیت‌های ممکن استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر فرمانداران، وزارت کشور می‌تواند بازرسانی را برگزیند که بر انتخابات نظارت کنند، افزود: بازرسان از افرادی انتخاب شدند که مسئولیت اجرایی نداشتند و می‌توانند به خوبی از محیط انتخابات حفاظت کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان با اشاره به اینکه هر شعبه یک بازرس و هر 20 شعبه یک سربازرس دارد، تصریح کرد: امسال «سامانه سهبا» تعریف شده با شعار اینکه هر شهروند یک بازرس است تا با شماره اعلام شده در هر شعبه، اخبار مورد نظر خود را اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه با این شیوه به همه شکایت‌ها رسیدگی می‌شود، ادامه داد: تاکنون انتخابات آرام و سالمی را داشتیم و مردم با حضور پرشور نشان دادند که بر سرنوشت خود حاکم هستند.

عراقی با اشاره به اینکه هیئت بازرسی استان دارای پنج عضو است، گفت: هر شهرستان یک رئیس هیئت بازرسی دارد و در مجموع یک‌هزار و 500 نفر در هیئت بازرسی در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با تأکید بر اینکه مسائل حادی تاکنون پیش نیامده است، اظهار کرد: موارد کوچکی پیش آمده که هیئت بازرسی به سرعت ورود پیدا کرده و مسئله را برطرف کرده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان همدان تأکید کرد: گزارشاتی ارسال شده که با اعزام بازرسان و بررسی تخلفات، مسئله حادی دیده نشده است.

انتهای پیام/89040/ط20/د1000

نظر شما