شناسهٔ خبر: 11343072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار کهنوج خبر داد

روند آرام فضای انتخاباتی در 5 شهرستان جنوبی کرمان

فرماندار کهنوج گفت: روند آرام فضای انتخاباتی در شهرستان‌های رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج و منوجان در جنوب استان کرمان برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید‌محسن صمدانی ظهر امروز در ارتباط ویدیو کنفرانس با ستاد انتخابات استان کرمان به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت و اظهار داشت: 373 شعبه اخذ رای در پنج شهرستان رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب، قلعه‌گنج و منوجان مستقر شده است.

وی بیان داشت: مردم در پنج شهرستان رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب، قلعه‌گنج و منوجان حضور باشکوهی در انتخابات دارند و 243 هزار نفر از مردم این شهرستان‌ها می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

فرماندار کهنوج ابراز کرد: مردم پنج شهرستان جنوب استان کرمان از صبح امروز به مراکز اخذ رای مراجعه کرده‌اند و روند رای‌گیری با آرامش کامل در حال انجام است.

صمدانی ادامه داد: 107 شعبه ثابت و 266 شعبه سیار در پنج شهرستان جنوبی استان کرمان داریم و این منطقه دارای 10 حوزه شامل یک حوزه اصلی و 9 شعبه فرعی است.

وی افزود: 12 نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی در پنج شهرستان رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب، قلعه‌گنج و منوجان داشتیم که تعدادی از آنها رد صلاحیت شدند و یا انصراف دادند و هم‌اکنون پنج نفر در رقابت انتخاباتی حضور دارند.

فرماندار کهنوج گفت: ان‌شاءالله مردم نمایندگان اصلح را انتخاب کنند تا مسیر توسعه کشور را سریع‌تر از گذشته ادامه دهیم.

انتهای پیام/80019/ب20/د1000

نظر شما