شناسهٔ خبر: 11343051 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

دمیدن روح مردم در کالبد انقلاب

شش های انقلاب دارد هواگیری می کند. امروز روز همه است؛ روز تنفس؛ قرار است خون تازه به شریان های کشور بیاید. به خواست مردم و برایشان.

صاحب‌خبر -


فصل تازه شدن این بار در اسفند، همه جا را بهاری کرده. روح مردم بار دیگر دارد در کالبد نظام دمیده می شود. امروز 55 میلیون ایرانی می توانند سرنوشت شان را تعیین کنند. اینجا در ایران خواست ملت، امروز به کرسی می نشیند. خواسته هایی که تا 4 سال بعد اجرا می شوند.
سلیقه مردم و ذائقه شان تعیین می کند که در زیست چهارساله، آیا حرفشان به کرسی می نشیند یا نه؟؟!
انتخابی که بی شباهت به بومرنگ نیست؛ انتخاب خوب یا بد نتیجه اش به مردم باز می گردد. حالا خود مردم انتخاب می کنند که نمایندگانشان چه عملکردی داشته باشند؛ به فکر مشکلات مردم باشند و علاج دردشان یا به فکر منافع خودشان و گروه محبوبشان!
خانه ملت امروز مستاجران جدیدش را می شناسد. صاحب خانه قرار است خانه اش را به افرادی بسپارد که علاج دردش را بدانند. مردم می خواهند سینه سپر کنند، برای خودشان، برای آینده شان و برای فرزندانشان...
میزان رای ملت است، حالا دارد معنی می شود. حرف، حرف مردم است و دیگر هیچ؛ مردم حرفشان را هر زمان یک جوری می زنند؛ این بار 7 اسفند مردم می گویند چه می خواهند؛ اولویتشان، راه و رسم چهار ساله شان و روش کاری دولتمردانشان را تعیین می کنند.
مردم قرار است مهمترین رکن نظام سیاسی کشور را بچینند. انتخابی که مسیر چهار ساله ای را می سازد. این روزها نگاه خیلی ها به انتخاب و انگشت های جوهری مردم دوخته شده است؛ حتی دیگر کشورها! از دوستان گرفته تا آنها که چشم دیدنمان را ندارند.
جالبتر اما اعتراف همه(دوست و دشمن) به واقعی بودن انتخاب است. حالا انگار انتخاب مردم معنی پیدا کرده است. همانها که می گفتند در انتخابات دستکاری شده! و انتخابات ایرانی ها جعلی و دروغی است، امروز می گویند به این رای بدهید و به آن رای ندهید.

جالبترش مدعی تقلب بود که می گویند امروز رای داده!!
مردم اما انتخابشان را می شناسند؛ این را 37 بار است که اثبات کرده اند. 7 اسفند 94 مردم قرار است مجلسی را در راس امور قرار دهند که هم کار بلد است، هم درد مردم را می شناسد و هم شجاعت دارد.

امروز مغناطیس انقلاب مردم را حول صندوقهای رای حسابی گرد هم آورده است. مجلس دهم انتخاباتی است با طعم ایستادگی، اقتدار و شناخت.


یاسر فلاح
سردبیر پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

نظر شما