شناسهٔ خبر: 11339487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی/ ۲۳۹

تجلی وحدت مردم فلاورجان در برگزاری انتخاباتی پرشور

مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان فلاورجان با حضور پرشور در شعب اخذ رأی همچون گذشته همدلی و هم‌زبانی خود را در کور کردن چشم دشمنان نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، همزمان با برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان فلاورجان با حضور پرشور در شعب اخذ رأی بار دیگر وحدت خود را برای انتخابی آگاهانه به نمایش گذاشتند.

شهرستان فلاورجان جزء شهرستان‌های برتر از نظر درصد مشارکت به شمار می‌رود، بیشتر فعالان سیاسی در شهرستان فلاورجان پیش‌بینی می‌کند با توجه به حضور 13 نامزد مجلس شورای اسلامی در این شهرستان طیف‌های مختلف مردم در انتخابات این دوره شرکت کنند. 

مردم شهرهای فلاورجان، پیربکران، بهاران، کلیشاد و سودرجان، قهدریجان، زازران، ایمان‌شهر و ابریشم برای تعیین تنها نماینده خود در مجلس شورای اسلامی و 5 نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان به 121 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده مراجعه می‌کنند.

مردمی‌بودن انتخابات در شهرستان فلاورجان یکی از ویژگی‌هایی است که بیش از پیش در این شهرستان به‌چشم می‌آید، مردم و مسئولان در شهرستان فلاورجان این بار برای کور کردن چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با یکدیگر هم‌دل و هم زبان شده‌اند، از سوی دیگر با توجه به فضای رقابتی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم از طیف‌های مختلف سیاسی بر سر صندوق‌های رأی در راستای شرکت در انتخابات هستیم. 

همچنین 10‌شعبه اخذ رأی سیار برای دریافت رأی در شهرستان فلاورجان در بیمارستان‌ها، مراکز نظامی و انتظامی و غیره در نظر گرفته شده تا افرادی که توانایی مراجعه به شعب اخذ رأی ندارند، بتوانند در سرنوشت خود تأثیرگذار باشند و در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما