شناسهٔ خبر: 11339237 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

مردمی که هیچگاه نظام را تنها نگذاشته اند باز مشارکتی باشکوه دارند

سنندج- ایرنا- با مشارکت پر رنگ و باشکوه مردم مریوان، امروز حوزه های رای گیری در سطح شهرها و روستاهای مرزی آن شاهد حماسه ای دیگر از حضور همیشه در صحنه مردمی خواهد بود که در هیچ لحظه ای نظام و مسئولان خود را تنها نگذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حضور با شکوه مردم و شهروندان در هر دوره از انتخابات این شهرستان را در ردیف برتر شهرستان های استان کردستان قرار داده به طوری که هیچگاه شمار شرکت کنندگان از 80 درصد کمتر نبوده است.
با آغاز رسمی انتخابات، اقشار مختلف مردم و شهروندان همیشه در صحنه مریوان برای شرکت در انتخابات در شعب اخذ رای این شهرستان حضور باشکوه دارند.
سرنوشت اداره کشور با مشارکت گسترده در انتخابات پیوستگی دارد و رای حداکثری مردم در تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذار است.
امروز، قشرهای مختلف ملت ایران، استان کردستان و مرزداران غیور مریوان با هوشیاری و گزینش آگاهانه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت می کنند و زمینه مشارکت حداکثری در عرصه تصمیم سازی کشور را فراهم می آورند.
از آنجا که آینده و اجرای امور کشور با حضور و رای مردم رقم می خورد شرکت پرشور و گسترده شهروندان مریوانی در این صحنه سیاسی برای ملت و میهن بسیار حساس و حیاتی است و جایگاه ایران را در سطح بین المللی ارتقا می دهد.
127 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است.
در بخش مرکزی 92 شعبه صندوق اخذ رای، در بخش خاومیرآباد 14 و در بخش سرشیو 21 صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.
شهرستان های سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی دارای یک نماینده هستند.
در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد 16 نامزد برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می کنند.
در این حوزه انتخابیه در مجموع 163 هزار و 447 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 126 هزار و 183 نفر در شهرستان مریوان و 37 هزار و 264 نفر در یروآباد هستند.
مریوان در 130 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
7451/6108

نظر شما