شناسهٔ خبر: 11339172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

فرماندار ویژه تربت حیدریه: همه چیز برای خلق حماسه ای بزرگ فراهم است

تربت حیدریه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات امروز نشان می دهد همه چیز برای خلق یک حماسه بزرگ فراهم آمده است و امیدواریم شیرین ترین جمعه سال جاری برای مردم ایران رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن فتحی نیا روز جمعه بعد از انداختن رای خود در صندوق شماره 22 تربت حیدریه، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این به آن خاطر است که از نخستین ساعات آغاز اخذ رای مردم با حضور در پای صندوق ها، اشتیاقی وصف ناپذیر را برای مشارکت در سرنوشت خود نشان داده اند.
وی با بیان اینکه در سطح منطقه تربت حیدریه شامل تربت حیدریه، زاوه و مه ولات 275 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان 168 شعبه مربوط به تربت حیدریه است که پنج هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در این شعب حضور دارند.
فتحی نیا میزان مشارکت مردم را 90 درصد پیش بینی و اظهار کرد: صرف نظر از اینکه چه افراد به دو مجلس راه پیدا کنند، واقعیت آن است که پیروز نهایی انتخابات تنها و تنها مردم هستند.
در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 25 نامزد برای کسب آن رقابت دارند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری امروز در حال برگزاری است.
6121/5132

نظر شما