شناسهٔ خبر: 11338451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مردم حضور در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی، ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم از ساعات اولیه راگیری در انتخابات،گفت: مردم حضور در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی راگیری موکول نکنند و در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یابند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، علیرضا رادفر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ظهر امروز(7 اسفند) پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: خوشبختانه راگیری با آرامش و امنیت خاصی در استان برگزار می شود.

 

وی، با بیان اینکه مردم از ساعات اولیه رای گیری حضور گسترده ای در شعب اخذ رای داشتند، افزود: مردم  ایران اسلامی امروز با همدلی و هم زبانی در پای صندوق های رای حاضر شدند تا وحدت و یکپارچگی خود را بار دگیر به رخ جهانیان بکشند.

 

رادفر خاطر نشان کرد: افراد بی سواد برای انجام رای گیری حتما با افراد با سواد در انتخابات شرکت کنند و همچنین خانواده ها راگیری خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

این مسئول، با بیان اینکه داشتن شناسنامه و شماره ملی برای شرکت در انتخابات ضروری است، اظهار داشت: مردم نام دقیق کاندیدای مورد نظر خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در برگه های مخصوص خود به صورت صحیح و خوانا  نوشته و هر کدام را در صندوق های مربوطه بیندازند.

 

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اضافه کرد: افرادی که  شناسنامه عکس دار ندارند نیز می توانند با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات شرکت کرده  و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

نظر شما