شناسهٔ خبر: 11337622 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان:

بیش از 98 درصد شعب در یزد، از پوشش ارتباط آنلاین برخوردارند

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در حضور خبرنگاران اتاق خبر انتخابات در محل استانداری یزد گفت: با توجه به وضعیت مناسب ارتباطات استان، بیش از 98 درصد شعب از پوشش لازم برخوردارند و ارتباط با آن ها به صورت آنلاین برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس اکرم فداکار، با اشاره به اهمیت ارتباط با شعب اخذ رأی گفت: در استان یزد نیز مانند سایر نقاط کشور، انتخابات به صورت نیمه مکانیزه برگزار می شود و تمام فرایند به جز اخذ رای به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی با تاکید بر بسترهای پیش بینی شده گفت: با برقراری زیرساخت ها در شعب اخذ رأی شهرستان یزد، در سایر شهرستان ها با تیم گسترده در تمام شعب ثابت وسیار، ارتباط با سایر نهادها و رسانه ها در ستاد انتخابات استان،ا یجاد زیرساخت های ارتباطی در دفتر ستاد انتخابات استان و ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس با فرمانداری ها، سعی در افزایش سرعت و دقت در مخابره اطلاعات داریم.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: تمام شعب دارای یک کاربر رایانه است که کارت و شناسنامه را استعلام می کنند و علاوه بر کاربر IT، یک نفر سرگروه رایانه، کار هماهنگی را انجام می دهد.

مهندس فداکار با اشاره به استقبال پرشور و افتخارآفرین مردم یزد گفت: امیدواریم این وضعیت خوب را تا پایان ساعت رأی گیری داشته باشیم.

/خبرنگار: حمیده فرشاد/

 

نظر شما