شناسهٔ خبر: 11335310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور وهمدلی/

روند برگزاری انتخابات در لرستان مطلوب است

خرم آباد - ایرنا -مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان گفت : روند برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان مطلوب است.

صاحب‌خبر -

ناهید پرویز پور روز جمعه در محل ستاد انتخابات استان لرستان افزود: هر برگ رای مهر تاییدی بر مشروعیت و اقتدارنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است اضافه کرد:حضورحداکثری مردم در پای صندوق های رای تجدید میثاق با انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.
وی همچنین گفت : امیدواریم هم استانی های ولایی با حضور پرشور و حداکثری درپای صندوق های رای و انتخاب نمایندگان اصلح نقش اساسی در اداره و توسعه استان ایفا کنند.
پرویز پور در ادامه توصیه کرد : جهت جلوگیری از ازدحام در شعب اخذ رای در سطح استان مردم در ساعات اولیه جهت شرکت در انتخابات به شعب مراجعه و از موکول کردن این تکلیف ملی و شرعی به ساعات پایانی پرهیز کنند.
به گفته وی در حال حاضر 42 داوطلب در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی ،26 نفر در حوزه دورود وازنا ، کوهدشت و رومشکان 22 نفر ، الیگودرز 10 نفر ، سلسله و دلفان 16 نفر ، دورود و ازنا 17 نفر و شش نفر در حوزه انتخابیه پلدختر در صحنه انتخابات حضور دارند.
وی اظهار کرد : یک میلیون و 409 هزار و 36 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در لرستان هستندکه از این مجموع 82 هزار و 801 نفر رای اولی هستند.
گفتنی است آرا مردم استان در یک هزار و 425 شعبه اخذ رای و با استفاده از دو هزار و 850 صندوق جمع آوری می شود.
همچنین عوامل اجرایی برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه در استان 23 هزار نفر هستند.
لرستان دارای 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
7274/6060

نظر شما