شناسهٔ خبر: 11334853 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

استقرار هشت صندوق اخذ رأی در حرم رضوی

گروه سیاسی: همزمان با برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هشت صندوق اخذ رأی در صحن‌های مطهر حرم امام رضا(ع) مستقر شده‌اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هشت صندوق اخذ رأی در صحن‌های مطهر حرم امام رضا(ع) مستقر شده‌اند.
بر اساس این گزارش، در صحن‌ آزادی، رواق کوثر، مقبره شیخ طبرسی و رواق غدیر صندوق‌های اخذ رأی در نظر گرفته شده است تا زائران و مجاورانی که قصد تشرف به حرم رضوی را دارند بتوانند در شعب حضور یافته و رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند.
در هر کدام از این مکان‌ها، دو صندوق جهت اخذ رأی بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است که در مجموع هشت صندوق در حرم رضوی پذیرای زائران و مجاوران این آستان است.
لازم به ذکر است، شعب اخذ رأی مستقر در حرم رضوی از آغازین ساعت امروز همزمان با سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و بر اساس زمان اعلام شده تا ساعت 18 فعالیت می‌کنند؛ البته در صورت تمدید زمان اخذ رأی توسط وزارت کشور، زمان فعالیت شعب مستقر در حرم رضوی نیز تمدید می‌شود.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی آغاز شد.
بر اساس این گزارش، طبق آخرین آمار 393 داوطلب در استان برای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ همچنین 10 داوطلب از استان نیز در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضور دارند.

نظر شما