شناسهٔ خبر: 11334578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

اختصاص حمل و نقل هوایی برای شعب رای گیری در مناطق سخت گذر کرمان

کرمان - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات کرمان از اختصاص بالگرد به منظور انجام حمل و نقل هوایی شعب اخذ رای به مناطق سخت گذر و کوهستانی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حمید ذکاء اسدی روز جمعه در آئین آغاز به کار ستاد انتخابات استان کرمان افزود: دو هزار و 164 شعبه اخذ رای کار رای گیری از مردم این استان را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه از مجموع شعب اخذ رای در استان کرمان یکهزار و 258 شعبه ثابت است ادامه داد: در این دوره سعی شده که شعب سیار تعداد کمتری داشته باشد.
وی تاکید کرد: یک شعبه نیز برای رای گیری از اقلیت های دینی در کرمان دایر شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: یک شعبه ویژه در شعب شلوغ رای گیری، ویژه رای گیری از بانوان اختصاص یافته است.
وی شمار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را 90 نفر و نامزدهای خبرگان رهبری را پنج نفر ذکر کرد و ادامه داد: 10 نماینده مجلس شورای اسلامی و سه نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان مبتنی بر آرای مردم انتخاب می شوند.
وی عنوان کرد: اعضای هیات های اجرایی، نمایندگان هیات های بازرسی، نمایندگان فرمانداران و نمایندگان هیات نظارت از آغازین لحظات رای گیری در پای صندوق های رای در استان کرمان حضور یافته اند و در کنار آنها نیروهای پشتیبانی و خدماتی نیز حضور دارند که همه افراد با شناسه و کارت شناسایی فعالیت می کنند.
وی تاکید کرد: بنا به نظر برخی نامزدها، نمایندگان آنها نیز در پای صندوق های رای حضور دارند.
وی تاکید کرد: نمی توان در مسیر برگزاری انتخابات احساسی برخورد کرد و مسئول، اعضا و ارکان این ستادها مشخص هستند.
وی به روند بررسی تخلفات انتخاباتی نیز اشاره و بیان کرد: فضای مجازی نیز مانند فضای واقعی رصد و تخلفات توسط کمیته رسیدگی به تخلفات فضای مجازی ثبت و به این تخلفات طبق ضوابط قانونی رسیدگی می شود.
7440/3029

نظر شما